شناسهٔ خبر: 45210733 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برف و کولاک در گردنه‌های کوهستانی مهاباد بیداد می‌کند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد گفت: بر اثر بارش برف و کولاک شدید تردد در محورهای کوهستانی این شهرستان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

محسن خادمی ریس اداره راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بر اثر بارش برف در این شهرستان، تردد در گردنه‌های سردشت، جواله رشان و زمزیران با زنجیر چرخ ممکن است.

خادمی افزود: تردد در گردنه قره‌بلاغ در محور مهاباد به سمت بوکان (جاده برهان) در حد فاصله روستای زگ دراو تا روستای برهان به علت کولاک شدید، مه غلیظ و نبود دید کافی بدون زنجیر چرغ ممکن نیست و مسافران و رانندگان در صورت نیاز از مسیر جایگزین مهاباد - میاندوآب - بوکان استفاده کنند.

او ادامه داد: در مسیر‌های اصلی مهاباد نیز از همان دقایق ابتدایی با تلاش راهداران، شاهد تردد کند و البته روان بودیم که این روند همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد تصریح کرد: با توجه به تداوم حضور سامانه بارشی در این شهرستان، رانندگان همراه داشتن اقلام گرمایشی و همچنین وسایلی نظیر زنجیرچرخ را درسفر‌های ضروری مد نظر داشته باشند.

خادمی با اشاره به محدودیت‌های کرونایی در تردد جاده‌ای و نیز شرایط جوی از مردم استان خواست از سفر‌های غیر ضرور بپرهیزند و از طریق شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانغربی قبل از هر گونه سفر از وضعیت راه‌های استان اطلاع یابند.

انتهای پیام/ه

نظر شما