شناسهٔ خبر: 45210283 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

الزام فعالان اقتصادی قشم برای ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبار

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم از الزام تمامی فعالان اقتصادی این منطه آزاد برای ثبت اطلاعات انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار مناطق آزاد و ویژه اقتصادی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، محمدمهدی برنجی با بیان این مطلب اظهار کرد: در جلسه بررسی برنامه های پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز در مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی، آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه انبارها، با هدف کنترل دقیق گردش کالا در کشور و همچنین شفاف‌سازی این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این جلسه مصوب گردید که در مرحله اول این طرح، واردکنندگان و مراکز خرید فروش و نگهداری عمده کالا در منطقه آزاد قشم موظف هستند تا در اسرع وقت، اطلاعات انبارهای خود را در سامانه WMS.FREEZONES.IR ثبت کنند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این برنامه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و اجرای قوانین مربوط به آن مصوب و براساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، از سوی شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و به تمامی مناطق ابلاغ شده است.

به گفته برنجی؛ فعالیت واحدهایی که از ثبت اطلاعات در سامانه خودداری کنند با محدودیت‌هایی از سوی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه مواجه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین ارائه خدمات آتی این سازمان به فعالان اقتصادی منوط به ثبت اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالا در سامانه یاد شده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما