شناسهٔ خبر: 45210140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تراکتورِ مسعود، مالک ترین تیم لیگ (آمار)

تراکتور با هدایت کاپیتان خود، بازی های قابل قبولی ارائه کرده و علی رغم باخت مقابل استقلال، هنوز جزو تیم های مدعی به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه؛ مسعود شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان، به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. در حالی که ابتدا گفته شد، کاپیتان تراکتوری ها تنها در چند بازی هدایت سرخ پوشان را بر عهده خواهد داشت اما کسب نتایج خوب و البته علاقه زیاد مالک تراکتور به شجاعی، باعث تمدید حضور مسعود به عنوان بازیکن-سرمربی تا پایان نیم فصل اول گردید.

 

طی بازی هایی که شجاعی هدایت تراکتور را بر عهده داشته، این تیم در میانه میدان توانسته برتری قابل توجهی از خود نشان دهد، هر چند که در بازی با استقلال در غیاب دژاگه و حاج صفی در ترکیب اصلی، تراکتور نتوانست این برتری خود را به حریف دیکته کند. از نظر آماری اما تراکتورِ شجاعی تا این لحظه مالک ترین تیم لیگ برتر بوده است.

 

 

بر اساس آمار ارائه شده توسط متریکا، تیم تراکتور با میانگین مالکیت ۵۵,۸% در هر بازی، رتبه اول را در این بخش در میان 16 تیم لیگ برتری به خود اختصاص داده است. نزدیک ترین تیم به تراکتور که فاصله کمی هم از این تیم دارد، پرسپولیس است که میانگین ۵۵,۶% در هر بازی را به خود اختصاص داده و در رتبه دوم قرار دارد. سپاهان هم با میانگین ۵۵,۲% در رده سوم قرار دارد.

 

یکی از نکات جالب توجه در این زمینه، آمار برتر تیم شهرخودرو نسبت به استقلال است. شاگردان مهدی رحمتی که در حال حاضر در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار دارند، با میانگین ۵۳,۴% مالکیت توپ بالاتری نسبت به استقلالِ صدرنشین دارند که میانگین مالکیت توپش در طول یازده هفته اخیر ۵۲,۶% بوده است.

نظر شما