شناسهٔ خبر: 45209873 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان: خاموشی خیابان‌های اراک موجب برخی ناامنی‌ها می‌شود

اراک - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: خاموشی خیابان‌های این شهر، موجب تصادفات رانندگی و برخی ناامنی‌ها و مزاحمت‌ها از سوی اراذل و اوباش می‌شود که مسئولان امر باید در اسرع وقت نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

«عباس قاسمی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: خاموشی برق بسیاری از خیابان‌های اصلی شهر اراک و از طرفی ناهمواری‌ها و چاله‌ها در برخی معابر موجب بروز حوادث و تصادفات در شهر اراک شده و آسیب‌هایی به شهروندان وارد کرده که پرونده‌هایی نیر دراین خصوص تشکیل شده است. 

وی اظهار داشت: خاموشی معابر اراک با توجه به فعالیت حداکثری نیروگاه حرارتی شازند زیبنده و پسندیده استان مرکزی به خصوص شهر اراک نیست و این خاموشی‌ها در حالی است که همکاری زیادی از سوی دستگاه قضایی با نهادهای مسئول در خصوص سوخت نیروگاه شازند انجام شده است.

وی گفت: دستگاههای استخراج مجاز و غیر مجاز  ارز دیجیتال در کشور در مصرف برق نقش موثری دارند و مردم و متولیان باید برای شناسایی و معرفی آنها همکاری کنند و دستگاه قضایی نیز بدون مسامحه به وظیفه پیگیری و برخورد با تضییع‌کنندگان حقوق مردم عمل خواهد کرد. 

بر اساس اعلام «محمد اله‌داد» مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، خاموشی‌ها به دلیل محدودیت مصرف گاز در نیروگاه‌ها و کمبود برق، در استان مرکزی اعمال شده است.

۲۱۲شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می کنند.

نظر شما