شناسهٔ خبر: 45209538 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

ارکانی عنوان کرد:

لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان خراسان برای پیشرفت و رشد بیشتر استان‌های خراسان

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس بر لزوم شناسایی و استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان خراسان برای پیشرفت و رشد بیشتر استان‌های خراسان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه و رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی  از نشست مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان، رئیس بانک صنعت و معدن استان، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، رئیس اتاق اصناف استان و همچنین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم گفت: در این جلسه مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان ضمن گزارشی از وضعیت موجود و مشکلات صنایع استان، پاسخگوی سوالات و مسائل مطروحه بود.

وی ادامه داد: همچنین مدیرکل جهاد کشاورزی درخصوص مشکل کمبود نهاده‌های دامی در استان نیز گزارشی ارائه نمود و تعدادی از واردکنندگان و توزیع‌کنندگان نهاده‌های دامی نیز مشکلات خود را مطرح نمود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس بیان کرد: مقرر شد جمع‌بندی جلسه توسط نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس از طریق وزیر جهادکشاورزی و صمت دنبال شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس یادآور شد: همچنین برگزاری مجمع بزرگ نخبگان و چهره‌های شاخص خراسانی مقیم داخل و خارج کشور با همکاری شافعی، ریاست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران جزو مصوبات این جلسه بود که در راستای شناسایی و استفاده از ظرفیت عظیم نخبگان خراسان برای پیشرفت و رشد بیشتر استان‌های خراسان پیگیری خواهم کرد./

پایان پیام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛

نظر شما