شناسهٔ خبر: 45208740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساختمان مرجع دریایی جاسک ۸۰ درصد پیشرفت دارد

بندرعباس- ایرنا- مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: ساختمان مرجع دریایی جاسک با تکمیل بخش اداری و پایان بتن ریزی با پیشرفت ۸۰ درصدی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا محمد حسینی تختی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص اقدام های صورت گرفته در بنادر شرق استان از ابتدای سال تا پایان دی اظهارداشت: روند اجرایی تکمیل طرح های توسعه ای در تمامی حوزه های دریایی، بندری و عمرانی از روند مطلوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: بیشتر پیشرفت طرح های توسعه ای، زیربنایی و روبنایی دربنادر شرق استان با پیشرفت ۸۰ درصدی بدون وقفه و براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا می باشد.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان بیان داشت: در بندر شهید باهنر بازسازی کامل انبار ۳ ،۴،۵،۶ شامل تعمیرات اساسی سقف،رنگ آمیزی دیوارها،آسفالت کف و تاسیسات و برق به پایان رسیده است.
محمدحسینی در اجرای طرح های سواحل مکران  راهبردی ملی  نیز گفت: شهرستان سیریک با قرار گرفتن در مسیر دسترسی به اقیانوس هند و آب های آزاد از فرصت ویژه برای جذب سرمایه گذاران،توسعه و عمران برخوردار است.
وی افزود: طرح های زیربنایی بندرگاه چند منظوره سیریک از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و براساس برنامه زمان بندی درحال انجام است.
مدیربنادر شرق هرمزگان با اشاره به تعدد رفت و آمد لنج های باری چوبی و فایبرگلاس افزود: افزایش سطح ایمنی بنادر و شناورها همواره مورد توجه سازمان بوده از این رو عملیات اجرای سیستم اطفا حریق در مواجه با مخاطرات احتمالی از ابتدای سال آغاز و با نصب شیرهای هیدرانت و مانیتور تاور این طرح نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال انجام است.
به گفته  محمد حسینی تختی، طرح احداث ایستگاه آتش نشانی بندر شهید حقانی به عنوان بزرگترین پایانه دریایی مسافری کشور در مراحل بتن ریزی بوده و از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است. 

نظر شما