شناسهٔ خبر: 45208707 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اراک: تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی رسالت مدیران است 

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تشریح و معرفی دستاوردهای نظام اسلامی در چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب، رسالت مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است. 

صاحب‌خبر -

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: جمهوری اسلامی از نظام‌های برجسته و موفق در دنیا است که ازشاخصه‌ها و ویژگی‌های ممتازی برخوردار بوده و بر پایه مردم سالاری و ولایت‌مداری بنیان نهاده شده است، بنابراین باید خدمات این نظام مقدس برای آحاد جامعه روشن شود. 

وی دستاوردهای نظام اسلامی را مرهون مکتب اهل‌بیت(ع) عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با تشریح فعالیت دستگاه‌های خود برای آحاد جامعه، در راستای ارتقای اعتماد و مشارکت مردم در برنامه‌ها و راهبردهای نظام اسلامی، گام های اساسی‌تری بردارند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی باید سرلوحه کار مسئولان در هر رده و بخشی باشد و خادمان مردم در سنگر مدیریت باید از هر لحظه در راستای ماموریت‌های محوله بهره بگیرند.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن راهبردهای نظام اسلامی و منویات رهبر معظم‌انقلاب هستند و باید از تمام ظرفیت دستگاه خود در این مسیر استفاده کنند. 

وی اضافه کرد: ریشه نظام اسلامی بر اساس توحید و مکتب اهل بیت(ع) طراحی شده و در دین مبین اسلام مبانی بر اساس معارف الهی است و بشر در آن دخل و تصرفی ندارد که این مهم بیانگر ظرفیت عظیمی است که امروز در انقلاب اسلامی بخشی از آن به وضوح قابل مشاهده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی مزین به ستون مستحکم اهل بیت(ع) است و این یک توفیق بسیار بزرگی است که باید قدرآن را بدانیم.

آیت الله دری‌نجف‌آبادی افزود: اهل بیت(ع) مسیر حکومت اسلامی را به خوبی مشخص کردند و اینکه امروز می بینیم اسلام دینی در حمایت از مستضعفین عالم و برائت از ظالمان و زورگویان است، برگرفته از یکی از شاخصه‌های رفتاری اهل بیت(ع) است

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جریانی بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است که توسط حضرت امام(ره) برای ملت ایران جاری شد و موجب خیرات و برکاتی فراوانی شد و لذا دشمنی چهل ساله با انقلاب اسلامی به دلیل حقانیت انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امروز در آستانه سالگرد چهل و دومین پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه ما تبیین و بیان موفقیت‌های برجسته و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی است و  وظیفه داریم خدمات نظام اسلامی برای جامعه و مردم را به خوبی روشن کنیم.

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر ۲ هفته یکبار در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود. 

نظر شما