شناسهٔ خبر: 45208469 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

رزمایش پیامبر اعظم در پاسخ به شیطنت های آمریکا در منطقه برگزار شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از جمله اهداف رزمایش پیامبر اعظم آمادگی دفاعی و امنیتی نیروهای نظامی و امنیتی کشور است، گفت: این رزمایش در پاسخ به شیطنت های آمریکا در منطقه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

فداحسین مالکی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم (ص) گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) باید از زوایای مختلف مورد بررسی و دقت قرار گیرد چرا که این رزمایش دارای اهداف سیاسی و امنیتی است و مهمترین آن آمادگی نیروهای نظامی و امنیتی و سیستم دفاعی ما به عنوان کشور قدرتمند منطقه است.

 

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری این رزمایش یک همایش قدرت در خلیج فارس در مقابل شیطنت هایی است که در این منطقه توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی دیده می شود و ما شاهد بودیم که هواپیماهای بمب افکن آمریکایی هرچند یک بار در حریم خلیج فارس تجاوز هوایی داشته اند.

 

وی تصریح کرد: از همه مهم تر رزمایش نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران باعث ثبات امنیت در منطقه و به ویژه برای کشورهای این منطقه می شود و باید این کشورها با برگزاری چنین رزمایش ها و مانورهایی احساس امنیت و آرامش کنند.

 

مالکی گفت: مردم منطقه باید اطمینان داشته باشند که کوچک ترین تهدیدی از طرف آمریکا و اسراییل در منطقه با پاسخ های کوبنده ای روبرو خواهد شد و قطعا جمهوری اسلامی ایران پاسخ های خوبی برای این گونه شیطنت ها در منطقه دارد.

پایان پیام/33

نظر شما