شناسهٔ خبر: 45208310 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه خبر داد:

برگزاری ۲۰۰ برنامه فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر در زرندیه

جوانمرد از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی و هنری همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان زرندیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» در جلسه کمیته فرهنگی، هنری ستاد دهه فجر زرندیه ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران یادآور ارزش های ناب اسلامی و دینی است که زنده نگه داشتن این ارزش ها و تبیین آن برای نسل جوان و نوجوان ضروری است.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه افزود: هر چه از عمر انقلاب اسلامی ایران میگذرد شاهد بلوغ و بالندگی آن در عرصه های مختلف هستیم.

 

وی افزود: امروز در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خود می بالیم که علی رغم فشارهای مختلف دشمنان در زمینه های مختلف اقتصادی، سیاسی و ... انقلاب، قوی تر از قبل سرپا ایستاده و حتی موجب رشد فکری و بیداری ملتهای مسلمان دیگر نقاط جهان شده است.

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید فخری زاده بیان کرد: همانطور که حضرت امام(ره) فرمودند مارا بکشید بیدارتر می شویم دشمنان فکر کرده اند با به شهادت رساندن عزیزانمان خدشه ای در حرکت رو به جلو انقلاب ایجاد خواهند کرد.

 

رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر شهرستان زرندیه اضافه کرد: به فرموده رهبرمعظم انقلاب شهید سلیمانی برای هموطنانمان از سردار سلیمانی محبوبتر و برای دشمنان خطرناکتر است.

 

جوانمرد در ادامه از مسئولین شهرستان و اعضای کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر خواست تا با توجه به شرایط موجود که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستیم برنامه های خود را برای اجراء در فضای مجازی برنامه ریزی کنند و با حضور بیشتر درفضای مجازی و اجرای برنامه های متنوع و پرنشاط، شادی و نشاط را به جامعه تزریق نمایند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انعکاس اخبار فعالیتها و خدمات ارائه شده توسط ادارات و نهادها موضوع بسیار مهمی است که مغفول مانده گفت: می بایست در این راستا اهتمام بیشتری داشته باشیم  و مدیران روابط عمومی ادارات با اصحاب رسانه ارتباط بیشتری برقرار کنند.

 

وی همچنین از برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی هنری در ایام دهه فجر سال جاری درشهرستان زرندیه خبر داد گفت: امید است با برگزاری برنامه های فرهنگی هنری متنوع بتوان شور و نشاط بهمن ۵۷ را دوباره در جامعه زنده کرد.

 

جوانمرد فضاسازی و آذین بندی شهرها و روستاها، آذین بندی ادارات، اجرای برنامه های فرهنگی هنری با رعایت پروتکل های بهداشتی و ترجیحا در فضای مجازی، برگزاری جشن های انقلاب در شبکه های شاد و اسکای روم، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در فضای مجازی، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، گلباران مزار شهداء و... را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر شهرستان زرندیه دانست.

پایان پیام/177

نظر شما