شناسهٔ خبر: 45207428 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سرمقاله| مانکن‌های پشت دروازه‌!

اگر قرار است داورهای پشت دروازه کمکی به داور وسط نکنند خب اصلاً چرا باید باشند؟!

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ ۱- روزی که محمدحسین زاهدی‌فر هند واضح کی‌روش استنلی در بازی استقلال و سپاهان را نگرفت، ۴ داور دیگر هم او را کمک می‌کردند. ۱- کمک‌داور اول ۲- کمک‌داور دوم ۳- داور پشت دروازه ۴- داور دوم پشت دروازه!

از این ۴ نفر حداقل دو نفر می‌توانستند به زاهدی‌فر کمک کنند اما هیچ‌کس نفهمید در صحنه به آن واضحی عزیزان کجا را نگاه می‌کردند! (درست مثل خود زاهدی‌فر) مشابه همین اتفاق در بازی پرسپولیس و فولاد هم رخ داد و این‌بار داوران پشت دروازه در چالش مانکن ظاهر شدند تا این سؤال تکراری ایجاد شود که این دوستان واقعاً پشت دروازه چه کار می‌کنند؟ اگر قرار است آنها هیچ کمکی به داور وسط نکنند خب اصلاً چرا باید باشند؟!

۲- اینکه کریم باقری گاهی به بازیکن خودی حمله می‌کند تا او را آرام کند، بد نیست ولی آقاکریم بعضی وقت‌ها آن‌قدر زیاده‌روی می‌کند که... البته برخورد کنعانی‌زادگان که گفت آقاکریم تودهنی‌های قشنگی به من زد، جالب بود و احترام بزرگتر را به درستی حفظ کرد اما راستش کار باقری را زیاد نپسندیدم. به هر حال هرچه بود کنعانی‌زادگان حرف اشتباهی هم نمی‌زد و باقری می‌توانست به یک ضربه بسنده کند.

۳- تیم نکونام مقابل پرسپولیس بد بازی نکرد و حداقل می‌توانست نبازد اما جواد که سعی می‌کند کارلوس کی‌روش را الگوی خود قرار بدهد باید بیشتر مراقب نیمکتش باشد. این حرف‌هایی که بعد از بازی با استقلال و پرسپولیس در مورد نیمکت فولاد مطرح شد، قبل از همه برای خود نکونام بد است. در مورد او می‌گویند خیلی برای کارش وقت می‌گذارد و علاقه‌مند است و چنین کسی قاعدتاً نیازی به جار و جنجال و هیاهوی دستیارانش ندارد. حالا بماند که فقط نیمکت فولاد نیست که از این مشکلات دارد.

نظر شما