شناسهٔ خبر: 45207398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس شورای شهر الوند:

استیضاح شهردار الوند روند قانونی را طی نکرده است

قزوین - ایرنا - رئیس شورای شهر الوند به رعایت نشدن مفاد ماده 83 قانون شوراها اشار کرد و گفت : استیضاح شهردار این شهر روند قانونی خود را طی نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر الوند؛ سهراب ذاکری با اعلام این مطلب افزود : با احترام به رای اعضای شورا، متاسفانه علیرغم تذکرات فراوان، در جلسه روز گذشته مجددا مفاد ماده ۸۳ قانون شوراها رعایت نشد.
وی یادآورشد : اولا مطابق نامه، دستور کار جلسه روز گذشته استیضاح شهردار نبود ، بلکه لوایح شهرداری می بایست مورد بررسی قرار می گرفت و این موضوع به صورت مکتوب به اعضای شورا اطلاع رسانی شده بود.

ذاکری تصریح کرد: ثانیا مطابق ماده ۸۳ ابتدا باید در صورت قانع نشدن از سوال، طرح استیضاح به ریاست شورا تحویل داده شود تا در فرصت مقرر بررسی و فرآیند آن طی شده و در جلسه ای که دستور کار آن استیضاح شهردار باشد به رای گذاشته و تصمیم گیری شود.  
وی تاکید کرد: با احترام به نظر اعضا شورا از آنها تقاضا دارم مطابق رویه و قانون تصمیمات اتخاذ شود تا شهر بیش از این با تنش و حواشی مواجه نگردد. 
رییس شورای شهر الوند گفت : در خصوص تصمیمات، اقدامات و اتفاقات جلسه روز گذشته شورا، هیئت محترم تطبیق فرمانداری و سایر مسوولین و نهادهای ذیربط اظهار نظر خواهند کرد و تا زمان اخد نظر نهادهای مربوطه هرگونه معرفی سرپرست اخلال در کار شهر و شهرداری محسوب می‌گردد.

نظر شما