شناسهٔ خبر: 45207040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

میرحسینی در جمع بسیجیان پایگاه ریحانه النبی:

دین و مکتب میگوید که باید همراه با حق بود

پایگاه ریحانه النبی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد در عزای فاطمی به عزا نشست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بسیجیان پایگاه ریحانه النبی حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی با همت مردم محله مراسم عزاداری با دعوت از مداح گرامی آقای میرحسینی همراه با سینه زنی در کوچه شهید پاک نژاد برگزار کردند.
میرحسینی گفت: بی تفاوتی چیز خوبی نیست و سازگار با دین نیست. دین و مکتب میگوید که باید همراه با حق بود و در برابر ظلم موضع رفت. این درسی است که از این بانوی بزرگوار گرفتیم.
وی افزود: حضرت زهرا (س) بعد از ایراد کردن خطبه فدکیه به منزل آمدند و ازآن پس روش مبارزه خودشان را به گونه‌ای دیگر آغاز کردند و این یعنی اینکه ایشان قدم پس نگذاشتند و بی تفاوت نشدند.
ایم نوحه خوان اهل بیت (ع) در ادامه گفت: شیوه مبارزه اشان بعد از خطبه، گریه‌های شبانه روزی بود. کنار حرم پیامبر (ص) می‌آمد و گریه میکرد کنار مزار شهدای احد میرفت و گریه میکرد گاه به قبرستان بقیع می رفت و گریه می کرد.
وی تصریح کرد: این گریه‌ها از درد و رنج مریضی نبود بلکه برای امت پیغمبر و مظلوم واقع شدن، ولی زمان و بدعت گذاشتن در دین رسول خدا بود و این شیوه برای این بود تا به مردم نشان دهد اهل بیت غریبند و ظلم در حقشان شده.

نظر شما