شناسهٔ خبر: 45206834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دشمنان با چشمان از حدقه بیرون آمده شاهد رزمایش سپاه بودند

نماینده شبستر گفت: دشمنان با چشمان از حدقه بیرون آمده شاهد دستاورد بزرگ دفاعی فرزندان راستین انقلاب اسلامی در رزمایش روز جمعه سپاه بودند.

صاحب‌خبر -

 جعفر راستی نماینده شبستر گفت: به دشمنان دیرین انقلاب اسلامی، هشدار و به دوستان و طرفداران انقلاب اسلامی بشارت می‌دهم؛ قدرت خیره کننده موشک‌ها و پهپادهای سپاه روز جمعه در رزمایش پیامبر اعظم به نمایش در آمد و بازتاب گسترده‌ای در سراسر جهان داشت. ملت‌های مسلمان با نگاه تحسین برانگیز و دشمنان با چشمان وحشت زده و از حدقه بیرون آمده شاهد این دستاورد بزرگ فرزندان راستین انقلاب اسلامی بودند.

او ادامه داد: به گفته فرمانده دلاور هوافضای سپاه ما توانستیم در شمال اقیانوس هند و در فاصله ۱۸۰۰ کیلومتر با موشک‌های بالستیک اهداف خود را منهدم کنیم. امروز دشمنان ما در شعاع ۲۰۰۰ کیلومتری در تیررس ما هستند، اگر دست از پا خطا کنند، نابودشان خواهیم کرد.

راستی بیان کرد: اینها اظهارات دشمنان ما را پس از رزمایش پیامبر اعظم است: تمام توان موشکی و قدرت تهاجمی پهپادهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیره کننده بود. امروز برای ما افتخار است پس از ۴۲ سال مبارزه با استکبار، دشمنان ما به این اذعان می‌کنند ایران به یک قدرت موشکی بزرگ و توانمند تبدیل شده است. تهاجم ترکیبی سپاه قادر است هر دشمنی را سرکوب کند. موشک‌های نسل جدید سپاه قابل هدایت خارج از جو را دارد. این افتخار فرزندان راستین انقلاب اسلامی است.

 

نظر شما