شناسهٔ خبر: 45204845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

افزایش دو برابری پرداخت زکات در شهرستان ری

فرماندار ویژه شهرستان ری از افزایش دو برابری پرداخت زکات در سال جاری نسبت به سال گذشته در شهرستان ری، خبر داد و گفت: ضرورت دارد ضمن تشویق پرداخت کنندگان زکات، باید به نحو شایسته از آنان قدردانی شود.

صاحب‌خبر -

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در اولین جلسه شورای زکات سال 99 که به صورت استانی در شهرستان ری و با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهارداشت: ترویج اهمیت پرداخت زکات در دستور کار قرار گرفت و میزان پرداخت زکات در شهرستان ری نشان می دهد علیرغم شیوع کرونا، دستگاه های اجرایی شهرستان با هم افزایی و همکاری کشاورزان اقدامات خوبی را در این راستا انجام داده اند.

وی افزود: شهرستان ری دارای بافتی مذهبی و تاریخی است و همواره مردم این شهرستان برای امور  دینی و مذهبی اهمیت ویژه ای قائل هستند همانگونه که در همین ایام و در مراسم سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و چهلم شهید فخری زاده، شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های اثرگذاری را اجرا کرد.

توکلی گفت: در مرکز شهرستان و بخش های تابعه باید به نحوی برنامه ریزی شود که ترویج اهمیت پرداخت زکات به صورت مطلوب انجام شود و زکات جمع آوری شده در همان بخش و منطقه هزینه و خدماتی که از محل منابع زکات به مردم ارئه می شود اطلاع رسانی شود.

 

نظر شما