شناسهٔ خبر: 45204629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کولاک در گردنه‌های برف گیر آذربایجان شرقی

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اعلام کرد: گردنه‌های برف گیر جاده‌های استان شاهد کولاک بوده و تردد در آن‌ها تنها با زنجیر چرخ ممکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ کریم نژاد رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: برابر بررسی‌های صورت گرفته در زمان حاضر در گردنه‌های آتاجان جاده خواجه - ورزقان و گردنه‌های گویچه بیل و سامبران جاده‌های تبریز - اهر و اهر - کلیبر کولاک شدید حاکم است.

او  اظهار کرد: کولاک در گردنه‌های آذربایجان شرقی باعث کاهش دید و دشواری تردد شده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه به سرد شدن هوا و بارش برف و کولاک در جاده‌های آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست می‌شود از سفر‌های غیر ضروری خودداری و در صورت سفر لباس گرم و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و هزرایمن بودن وسیله نقلیه شان برای سفر مطمئن شوند.

هوای آذربایجان شرقی از ظهر امروز سرد شد و بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان کاهش دمای هوای این خطه تا ۱۳ درجه در روز‌های آینده پیش بینی می‌شود.

کاهش دمای هوا، باعث بارش برف در مناطق مرتفع استان شد، به گونه‌ای که آزاد راه تبریز - زنجان ور حدفاصل بستان آباد تا هشترود عصر امروز به دلیل برف برای ساعاتی بسته شد، اما با تلاش راهداران این مسیر باز شد و هم اکنون رفت و آمد در آن جریان دارد.

انتهای پیام/پ

نظر شما