شناسهٔ خبر: 45204559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد:

خلوص نیت و ولایت پذیری خدمت افراد را ماندگار می کند

حجت الاسلام پیش قدم گفت: ۲۲ بهمن شناسنامه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید مشخص شود قبل و بعد از این انقلاب چه اتفاق هایی روی داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (30 دی ماه) در نشست کمیته تخصصی مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در عالم هستی و خلقت انسان، هویت و ماهیت انسان با سه شاخصه مشخص می شود که نخستین شاخصه «رنگ» است و از روی چهره افراد و رنگ او مشخص می شود از کدام کشور و قاره بوده که امروز رنگ انقلاب ما، رنگ تلاش و خدمت است.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد دومین شاخصه را «گویش و زبان» دانست و گفت: در هر کجای این دنیا با صحبت کردن افراد می توان فهمید که از کدام کشور هستند که زبان و گویش انقلاب ما، «زبان مبارزه با ظالم و حمایت از مظلومان عالم» است.

 

وی سومین شاخصه را «شناسنامه، کارت ملی و به تعبیر بین المللی پاسپورت» عنوان کرد و ادامه داد: 22 بهمن شناسنامه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که باید مشخص شود قبل و بعد از این انقلاب چه اتفاق هایی روی داده است.

 

پیش قدم ضمن تاکید بر اینکه عدم تبیین و بررسی این مسائل (دستاوردهای قبل و بعد انقلاب) ظلم به نظام و انقلاب است، یادآور شد: تلاش همه ما باید این باشد که انقلاب اسلامی ایران و در راس آن مقام معظم رهبری و امیدواری به آینده را متجلی کنیم.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مسئولان به ویژه متولیان حوزه فرهنگ در این راستا وظیفه سنگینی برعهده دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی ارزشمند برای خدمت به مردم و اسلام فراهم کرده که باید به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

 

پیش قدم یادآور شد: خدمت افراد زمانی مانند سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» ماندگار است که در آن خلوص نیت و ولایت پذیری وجود داشته باشد.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برنامه ها تاکید کرد و گفت: می توان در راستای گرامی داشت ایام الله دهه فجر از تجربه های موفق سال های گذشته استفاده کرد.

پایان پیام/82

نظر شما