شناسهٔ خبر: 45204341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص اعتبار مرمت گمرک‌خانه بندرگز و چند خبر از گلستان

گرگان ـ ایرنا ـ بهره برداری از پروژه روستایی با اعتبار۱۲ میلیارد ریال در کردکوی، اختصاص اعتبار مرمت گمرک‌خانه بندرگز و اجرای طرح یاریگران زندگی در مدارس از جمله خبرهای کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

صاحب‌خبر -

ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی گفت: اقدامات اجرایی زیرسازی، جدول کشی و آسفالت خیابان‌های روستای بالاجاده این شهرستان با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال به پایان رسید.

**

معاون میراث فرهنگی گلستان از اختصاص ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار برای مرمت ساختمان گمرک بندرگز از محل اعتبارات استانی خبر داد.

ساختمان گمرک بندرگز با طرح و نظارت مهندسین بلژیکی در سال ۱۲۸۱ شمسی احداث شد.

**

فرماندار گرگان گفت که طرح شهید سلیمانی با تشکیل کمیته های حمایتی، مراقبتی ونظارتی در ٨٨ محله این شهر در حال اجرا بوده و تیم های متشکل از بسیج، بهداشت و هلال احمر با استقرار در هر محله امور مربوط به مراقبت و درمان، آموزش و پیشگیری از کرونا، تسریع در بیماریابی، قرنطینه خانگی افراد مبتلا به کرونا را تحت حمایت، نظارت و کنترل دقیق قرار می‌دهند .

**
 سرپرست مرکز بهداشت کلاله از اجرای طرح هر منزل یک باغچه با هدف توانمندسازی بانوان روستایی برای تامین بخشی از نیاز بدن به تغذیه سالم خبر داد و گفت: در این برنامه ۴۱  بانوی روستایی مشارکت کردند.

**

معاون آموزشی آموزش و پرورش گلستان از اجرای طرح یاریگران زندگی در ۷۸۸ آموزشگاه استان خبر داد و گفت : مشارکت گروه‌ها و تشکل های دانش آموزی  با بهره گیری از فعالیت‌های متعدد هنری، فرهنگی و مهارتی برای کاهش آسیب های اجتماعی درمدارس از مهمترین اهداف این طرح است.

**
عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت که تعداد بستری‌های امروز در استان با ظن ابتلا به کرونا در مقایسه با دیروز هفت نفر بیشتر شد که از این تعداد ۸۹ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و حال ۳۱ نفر از آن‌ها وخیم است.

**

ابراهیمی تودرواری فرماندار کلاله در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری هزار و ۵۲۰ نفر بود که تاکنون اشتغال هزار و ۲۵۱ نفر معادل ۸۲ درصد در سامانه رصد ثبت شد.

نظر شما