شناسهٔ خبر: 45203679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استانداری گیلان تأکید کرد:

عملکرد دستگاه ها زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در عرصه های مختلف

رشت- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تأکید کرد: عملکرد دستگاه ها زمینه ساز افزایش مشارکت مردم در عرصه های مختلف را فراهم می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم نژاد عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاونین سیاسی، اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت گفت: مسوئولیت‌هایی که از سوی دولت به ما واگذار می‌شود برای خدمت مطلوب به مردم است.

قاسم نژاد با بیان اینکه، انتظاری که نظام، رهبری معظم و دولت از ما دارد این است که نقش همگرایی و هم صدایی را به عنوان نهاد نظارتی و حمایتی بتوانیم به درستی وجود آوریم، افزود: استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه ما اگر می‌خواهیم به عنوان نظام جمهوری اسلامی آرمان‌های خود را در سراسر جهان منتشر کنیم باید باهم و در کنار هم باشیم، تصریح کرد: وظیفه ما ایجاد امید و جلوگیری از ناامیدی در جامعه است.

قاسم نژاد با بیان اینکه علی رغم همه فشارها، جنگ‌های اقتصادی و تحریم‌هایی که دشمنان بعد از پیروزی انقلاب به کشور تحمیل کرده است، اضافه کرد: دشمنان نتوانستند به اهدافی که در نظر داشتند دست یابند.

وی با تاکید بر اینکه در سایه وحدت و همدلی همه نیروها از این مقاطع سخت عبور خواهیم کرد، ادامه داد: انتخابات یکی از بحث‌های بسیار با اهمیتی است که حوزه سیاسی و امنیتی باید دنبال کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در ماه‌های آینده، گفت: هم افزایی بین مردم، شوراها، دهیاران، دانشگاهیان و افرادی که نقش آفرین هستند جهت مشارکت سیاسی این افراد در انتخابات معاونت سیاسی بایستی برنامه ریزی داشته باشند.

قاسم نژاد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همواره در همه عرصه‌ها به مردم تکیه و نقش پر رنگی را ایفا کرده اند، اظهار کرد: عملکرد مطلوب همه دستگاه‌ها می‌تواند مشارکت مردم را افزایش دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه باید به مردم اعتماد بدهیم که نگاه ما در انتخابات آینده به هیچ جناحی نیست، اضافه کرد: هر چند همیشه مردم در همه عرصه‌ها حضوری پر رنگ داشته اند و در کنار نظام و مسئولان بوده اند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت شهرستان رشت، مطلوب ارزیابی می‌شود و لزوم تعامل معاون سیاسی و اجتماعی با مسئولین انتظامی و نظامی و امنیتی برجسته شود، افزود: نقش معاونین سیاسی و اجتماعی در انتخابات پیشرو بسیار با اهمیت است.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه «نادر خوارزمی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و «علی اکبر پورعلی» به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت معرفی شدند.

نظر شما