شناسهٔ خبر: 45203430 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بیانیه آلومینیوم اراک: چرا از تیم‌های دیگر عذرخواهی می‌شود، ولی از ما نه!

باشگاه آلومینیوم اراک در اعتراض به مسائل داوری در لیگ برتر فوتبال بیانیه‌ای منتشر کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار بیانیه‌ای از داوران مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران خواست تا شهامت عذرخواهی بابت اشتباهاتشان را داشته باشند. در بیانیه این باشگاه آمده است:

«بدینوسیله باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک ضمن احترام و خداقوت به داوران زحمتکش فوتبال، عوامل برگزاری مسابقات و کمیته داوران سازمان لیگ فوتبال؛ اعتراض خود را نسبت به داوری مسابقات علی‌الخصوص سه دیدار اخیر آلومینیوم اراک مقابل تیم‌های سپاهان اصفهان، استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان که منجر به از دست رفتن امتیازات در این دیدار‌ها شد را اعلام می‌دارد و از داورانی که مرتکب اشتباه می‌شوند، می‌خواهیم که شهامت عذرخواهی را داشته باشند چراکه چشم و امید هواداران فهیم و ورزش دوست و مردم زحمتکش یک استان و شهر به این تیم است و در عجبیم چرا از تیم‌های دیگر عذرخواهی می‌شود، ولی از تیم آلومینیوم عذر خواهی نمی‌شود».

انتهای پیام/

نظر شما