شناسهٔ خبر: 45203305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرونا مانع پیشرفت تاسیسات گردشگری دماوند شد

روه استان‌ها- رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان دماوند با اشاره به افتتاح دو هتل در دهه فجر در این شهرستان گفت: متاسفانه ویروس کرونا مانع پیشرفت تاسیسات گردشگری شهرستان دماوند شد.

صاحب‌خبر -

شهرام شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دماوند، با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر حوزه گردشگری اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های وارد شده در نتیجه شیوع بیماری کرونا در کشور در حال حاضر بسیاری از تاسیسات گردشگری به دلیل شیوع کرونا دچار اختلال شده و متاسفانه روند توسعه و ایجاد تاسیسات دچار وقفه شده است.

وی افزود: در ایام کرونا بخشی از تاسیسات و امکانات گردشگری دچار صدمه بسیار سنگینی شدند که در نهایت منجر به تعدیل نیرو، تعطیلی موقتی برخی اماکن گردشگری و... است. همچنین تعداد زیادی از پروژه‌های در حال ساخت در برخی مکان‌ها متوقف و در برخی موارد به کندی پیش رفت اما با این حال دو پروژه اصلی حوزه گردشگری تا دهه فجر آماده افتتاح می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان دماوند تصریح کرد: هتل آپارتمان هشت بهشت در منطقه شلمبه با 8 سوییت مجهز یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این شهرستان برای افتتاح در دهه فجر است البته این پروژه دارای فضای ورزشی و فروشگاهی است که در فاز توسعه به 10 سوییت ارتقا می‌یابد و با توجه به ظرفیتو قابلیت موجود یکی از با کیفیت‌ترین هتل آپارتمان‌های استان تهران محسوب خواهد شد.

شریفی با اشاره به افتتاح هتل 3 ستاره در شهر آبعلی خاطرنشان کرد: این هتل در 9 طبقه و دارای 30 اتاق و سالن ورزشی و با کیفیت عالی است لذا در تلاشیم تا در دهه فجر این هتل را نیز مورد افتتاح قرار دهیم و همچنین یک اقامتگاه سنتی و خاص در حال ساخت در روستای سربندان داریم که البته تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما