شناسهٔ خبر: 45203295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ تندرستی ایرانیان از چهارم بهمن ماه جاری در استان مرکزی آغاز می‌شود

اراک - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی گفت: لیگ تندرستی ایرانیان با هدف تقویت قوای جسمانی اقشار مختلف شهروندان در شرایط شیوع ویروس کرونا از چهارم بهمن ماه امسال در این استان برگزار می‌شود. 

صاحب‌خبر -

«نصرالله نان‌بده» عصر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اراک افزود: لیگ ملی تندرستی ایرانیان با توجه به تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی با شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی برنامه‌ریزی شده که تا پایان اسفندماه امسال نیز ادامه دارد. 

وی با بیان اینکه تمامی اقشار مختلف مردم از سن ۱۰ سال به بالا می‌توانند در این برنامه تندرستی شرکت کنند، ادامه داد: هر روز یک پروتکل ورزشی از سوی سامانه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی می‌شود که افراد باید آن پروتکل را انجام و ویدئو آن را برای فدراسیون ارسال کنند. 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی بیان کرد: شرکت کنندگان باید از طریق صفحه رسمی خود وارد سامانه فدراسیون ورزش‌های همگانی شده و با ثبت شماره تلفن همراه و مشخصات فردی عضو آن سامانه شوند. 

نان‌بده اظهار داشت: از چهارم بهمن تا پایان اسفند هر فرد می تواند یک ویدئو برای فدراسیون ورزس‌های همگانی ارسال کند و هر امتیاز فرد هم برای خود و هم برای استان محسوب می‌شود. 

وی با اشاره به رتبه‌بندی استان‌های کشور در لیگ تندرستی ایرانیان گفت: ۱۶ استان اول این رویداد ورزشی در سال آینده به لیگ برتر و ۱۶ استان دوم هم به لیگ دسته یک کشور راه پیدا می‌کنند. 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان مرکزی عنوان کرد: برای لیگ تندرستی ایرانیان جوایز نقدی هم در نظر گرفته شده و افراد شرکت کننده براساس امتیازاتی که در این لیگ کسب می‌کنند از جوایز یک تا سه میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما