شناسهٔ خبر: 45202960 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی نفت مسجد سلیمان: تیم ذوب‌آهن از کیفیت بالایی برخوردار است

اصفهان- ایرنا- مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم ذوب‌آهن اصفهان از کیفیت بالا و بازیکنان خوبی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجید محافظت‌کار، شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال افزود: نباید از شرایط و جایگاه تیم ذوب‌آهن در جدول فریب خورد چون آنها در دیدارهای گذشته، خیلی بدشانسی آوردند.

وی اضافه کرد: در هفته گذشته با برنامه‌ریزی سرمربی، تیم ما تمرینات خوب و منطمی را پشت سر گذاشت و  با تمرکز بالا  برای مقابله با تیم ذوب‌آهن آماده است.

محافظت‌کار با تاکید بر انگیزه بالای تیم نفت مسجد سلیمان برای پیروزی در دیدار فردا اظهار داشت: بازیکنان تیم ما فقط روی فوتبال تمرکز دارند و تمام تلاش خود را برای کسب موفقیت در لیگ برتر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم ما برای دیدار فردا بازیکن محروم یا مصدوم ندارد، ابراز امیدواری کرد که در دیدار فردا، هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه دهند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و  نفت مسجد سلیمان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، عصر فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

اکنون تیم ذوب‌آهن اصفهان با هفت امتیاز در رده پانزدهم و نفت مسجد سلیمان با پانزده امتیاز در رده نهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند.

نظر شما