شناسهٔ خبر: 45202632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

استاندار زنجان:

پژوهش در بخش گردشگری زنجان تقویت شود

زنجان- استاندار زنجان برلزوم تقویت پژوهش دربخش گردشگری دراستان زنجان تاکید کرد و گفت : پژوهش دراین بخش باید منسجم و قابل ارائه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان درمحل استانداری زنجان برلزوم تقویت پژوهش دراستان زنجان تاکید کرد و گفت:باید برای تحقق پژوهش ارتباط بین دانشگاه و صنعت هم تقویت شود. 

وی اظهار کرد: برای توسعه پژوهش در بخش صنعت باید سرمایه گذاری های لازم انجام شود و دراین خصوص ارگان های ذی ربط وارد کار شوند. 

استاندار زنجان گفت: پژوهش در تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بسیار موثر است و در موضوعات پژوهشی امسال باید موضوع کرونا نیز در دستورکار قرار گیرد. 

حقیقی از تامین بخشی از منابع در حوزه پرداخت‌ها در استان زنجان خبر داد و گفت:بخشی از منابع پاداش‌ها و مبالغ امور رفاهی کارکنان با همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای مولدسازی تامین شده است.

وی افزود: اقدامات لازم برای تسویه مطالبات برخی از ادارات در بازه زمانی شش ماه امسال انجام شده است. 

استاندار زنجان ابراز داشت: عیدی کارکنان  طی دو ماه به پایان سال مانده پرداخت خواهد شد و راهکارهای زیادی برای توسعه وجود دارد که یکی از این بخش‌ها توجه به بخش گردشگری است.

حقیقی با بیان اینکه پژوهش در بخش گردشگری هم باید تقویت شود،تصریح کرد: پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری استان زنجان انجام شده وباید منسجم و قابل ارائه باشد. 

وی تاکید کرد: پژوهش در بخش گردشگری باعث توسعه اشتغال در این بخش می شود. 

نظر شما