شناسهٔ خبر: 45199919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندارزنجان:

پژوهش‌های راهبردی در حوزه کرونا جدی گرفته شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: در حوزه کرونا نیز باید به صورت پژوهشی وارد عمل شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، از تامین بخشی از منابع در حوزه پرداخت‌ها خبر داد و گفت: بخشی از منابع پاداش‌ها و مبالغ امور رفاهی کارکنان با همت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در راستای مولدسازی تامین شده است.

وی با یادآوری اینکه این تلاش‌ها منجر به این شده است تا بتوانیم معوقات هفت ماهه گذشته امسال را تسویه کنیم، افزود: علاوه بر این اقدامات لازم برای تسویه مطالبات برخی از ادارات در بازه زمانی شش ماهه امسال انجام و تلاش شده است مبالغ عیدی کارکنان نیز به فاصله دو ماه مانده به پایان سال، تامین شود.

استانداری زنجان با بیان اینکه امروز در زمینه کرونا و برای اینکه بتوانیم تصمیمات مهمی در این عرصه اتخاذ کنیم، باید پژوهش‌های راهبردی را در این خصوص انجام دهیم، تصریح کرد: بی‌تردید با نگاه پژوهش‌مندانه در حوزه کرونا می‌توان تصمیمات مهمی را در این زمینه اتخاذ کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه راهکارهای زیادی برای توسعه وجود دارد که یکی از این بخش‌ها مربوط به حوزه گردشگری است، ادامه داد: با وجود اینکه طبق مستندات، پژوهش‌های زیادی در حوزه گردشگری استان زنجان با توجه به ظرفیت‌هایی که در این منطقه وجود دارد، انجام شده اما معتقدیم این پژوهش‌ها باید منسجم شده و سپس ارائه شود.

وی یکی از برنامه‌های پیش رو را کنگره ملی ۳۵۳۶ شهید استان دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید فقط سپاه و استانداری مسئولیت اجرای این کنگره را بر عهده نداشته و همه دستگاه‌ها باید برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

نظر شما