شناسهٔ خبر: 45199879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان:

باید معتادین بهبود یافته در جامعه مورد پذیرش قراربگیرند

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: باید معتادین بهبود یافته در جامعه مورد پذیرش قرار گرفته و اشتغال لازم برای آنها ایجاد شود تا دوباره به سمت مواد مخدر نروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه شورای مواد مخدر در محل استانداری زنجان از کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در خصوص کشف انواع مواد مخدر در استان قدر دانی کرد و گفت: این مهم نشان می‌دهد پلیس در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر بسیار جدی بوده و پای کار است.

وی اظهار کرد: باید مقابله و پیشگیری از اعتیاد در استان با برنامه ریزی درست و مدون در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: باید ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر در استان با قوت بیشتری انجام شود تا شاهد مشکلات نباشیم.

نافچی با بیان اینکه شاهد کشت برخی از مواد مخدر در استان هستیم، ابراز داشت: سازمان جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان نسبت به نظارت از مراتع و اراضی کشاورزی استان مدیریت لازم را داشته باشند تا شاهد کشت موادمخدر در مزارع کشاورزی نباشیم.

وی افزود: باید معتادین بهبود یافته در جامعه مورد پذیرش قرار گرفته و اشتغال لازم برای آنها ایجاد شود تا دوباره به سمت مواد مخدر نروند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: زنجان افزود: برای تحقق این امر مهم ارگان‌های متولی اشتغال نسبت به ایجاد اشتغال معتادین بهبود یافته مدیریت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

نافچی ابراز داشت: افزایش سطح کشت مواد مخدر کشت در مناطق صعب‌العبور خوب نیست و باید جلوی آن گرفته شود.

وی گفت: باید از ظرفیت دهیاران و شوراهای روستاها در راستای شناسایی اراضی کشاورزی که موادمخدر کشت می‌کنند استفاده شود.

نظر شما