شناسهٔ خبر: 45198877 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

در جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی صورت گرفت؛

انتقادات صریح قالیباف از سوءمدیریت دولت در بازار سرمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: چطور ممکن است وقتی قیمت ارز بالا می رود، بازار سرمایه دچار آسیب شود و وقتی قیمت ارز کاهش می یابد همین آسیب وجود داشته باشد، این جز سوء مدیریت است؟

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی درباره وضعیت بازار سرمایه با حضور فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و قالیباف اصل رئیس سازمان بورس در حال برگزاری است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس که در جلسه فوق العاده کمیسیون اقتصادی حضور داشت، گفت: در ماه های گذشته مجلس یازدهم به صورت‌ مداوم مسئله بورس را پیگیری ‌کرده است و هر اختیار و ابزاری که وزیر اقتصاد و سازمان بورس نیاز داشتند به آن‌ها داده شد اما بازار سرمایه از سوء مدیریت رنج می برد.

وی افزود:40 روز پیش هم به وزیر اقتصاد گفتم بازار سرمایه دچار سوء مدیریت است و باید اصلاح شود اما این بازار کماکان دچار همان آسیب است؛ چطور ممکن است وقتی قیمت ارز بالا می رود بازار سرمایه دچار آسیب شود و وقتی قیمت ارز کاهش می یابد هم این آسیب وجود داشته باشد؟ این جز سوء مدیریت است؟

رئیس مجلس، ادامه داد: رئیس دولت رسما از مردم دعوت کرده و به آن‌ها اطمینان داده است، مردم باید این بودن دولت را احساس کنند.

قالیباف با بیان اینکه مجلس یازدهم وظیفه خود می داند از مردم در بازار سرمایه دفاع و حمایت کند، گفت: اگر اعتماد مردم باز نگردد چطور می توانیم انتظار داشته باشیم آن‌ها سرمایه های شان را به بازار سرمایه بیاورند؟

رئیس مجلس تاکید کرد: این موضوع را در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا حتما پیگیری خواهم کرد.

حجم ویدیو: 4.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:50
دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما