شناسهٔ خبر: 45197794 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ترکیب منتخب این هفته لیگ برتر؛ سبقت استقلال از سپاهان و پرسپولیس

تهران- ایرنا- ترکیب منتخب این هفته از رقابت‌های لیگ برتر در حالی مشخص شد که آبی‌پوشان تهرانی بیشترین سهم را در آن داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این هفته، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری ۶ بازی از سری بازی‌های هفته‌های نهم و یازدهم پیگیری شد و ترکیب بهترین‌ها از دل این چند بازی بیرون آمدند. سه تیم میزبان به برتری رسیدند؛ ۲ بازی به تساوی رسید و استقلال تنها میهمانی بود که به برتری دست پیدا کرد. آبی‌پوشان تهرانی جلوتر از سپاهان، پرسپولیس، گل گهر و پیکان بیشترین نماینده را در ترکیب برترین‌های این هفته دارند.

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی(گل‌گهر سیرجان)

در هفته‌ای که هیچ دروازه‌بانی عملکرد برجسته‌ای نداشت؛ علیرضا حقیقی با بسته نگه داشتن دروازه‌اش و همچنین یکی دو مهار خوب عنوان بهترین گلر را به دست آورد. او دوباره در حال نزدیک شدن به روزهای خوب ابتدای فصل است.

مدافعان: آرمین سهرابیان(گل‌گهر سیرجان)، آرش قادری(پیکان)، امید نورافکن(سپاهان)

یکی از دلایل آرامش گل‌گهر مقابل آلومینیوم در فاز تدافعی، حضور آرمین سهرابیان بود. مدافع پیشین سایپا و استقلال برابر نماینده اراک نمایش کم‌نقصی در قلب خط دفاعی داشت. آرش قادری مدافع پیکان نیز علی‌رغم اینکه تیمش ۲ گل خورد و شکست را پذیرا شد عملکرد خوبی داشت و این عملکرد قابل قبول به یک گل هم منجر شد. در نهایت به امید نورافکن می‌رسیم. مدافع چپ تیم سپاهان در برابر پیکان جزو بهترین بازیکنان تیمش بود. هم نفوذهای موثری داشت و هم در کارهای تدافعی جزو بهترین نفرات تیمش بود.

هافبک‌ها: احمد نوراللهی(پرسپولیس)، میلاد سرلک(پرسپولیس)، داریوش شجاعیان(استقلال)، سروش رفیعی(سپاهان)

یک گل سه امتیازی حساس و یک بازی بسیار کم‌اشتباه از سوی احمد نوراللهی که خیلی به آن نیاز داشت. او بعد از تحمل فشارهای زیاد به خوبی و با موفقیت توانست با ان کنر بیاید و کنترلش کند. البته که احمد تنها هافبک خوب پرسپولیس برابر فولاد نبود و باید از میلاد سرلک هم نام ببریم. بازیکن باکیفیتی که برابر نماینده خوزستان مانند یک گلادیاتور در میانه میدان عمل کرد و از عوامل برتری تیمش بود. از پرسپولیس به سراغ استقلال می‌رویم. داریوش شجاعیان مقابل تراکتور فیکس شد تا یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارد. داریوش روی گل سوم استقلال تاثیر شگرفی داشت و نشان داد حضورش در زمین چقدر در خروجی کار خط میانی تیم محمود فکری مهم است. در نهایت باید از سروش رفیعی هم یاد کنیم. بازیکنی که با حضور محرم نویدکیا دوباره همان بازیکن جذاب قبل شده است. رفیعی یک گل زیبا هم زد تا نشان دهد لیگ بیستم برای او شیرین خواهد بود.

مهاجمان: مهدی قایدی(استقلال)، شیخ دیاباته(استقلال)، سجاد شهباززاده(سپاهان)

دو ستاره بزرگ این هفته از استقلال هستند. شیخ دیاباته بازهم در تبریز درخشید و موفق شد ۲ گل وارد دروازه تراکتور کند و مهدی قایدی با یک گل و یک پاس گل بار دیگر خودش را در جمع برترین‌های هفته قرار داد. سجاد شهباززاده هم یک مرتبه دیگر خوش درخشید و با یک گل و یک پاس گل به صدر جدول گلزنان صعود کرد و باعث پیروزی سپاهان شد.

سرمربی: محمود فکری(استقلال)

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در این هفته خودش را اثبات کرد و موفق شد در تبریز به پیروزی درخشان سه بر یک دست پیدا کند و آبی‌پوشان تهرانی را به صدر جدول رده‌بندی برساند. فکری تنها سرمربی بود که تیمش را در این هفته، بیرون از خانه به برد رساند و  اولین باخت خانگی تراکتور با هدایت مسعود شجاعی را رقم زد.

نظر شما