شناسهٔ خبر: 45196375 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری چابهار با دستگاه تمام خودکار

معاون خدمات شهری شهردار چابهار گفت: ۵یک هزار و ۹۳۸ کیلومتر از معابر شهری با یک میلیون و ۲۶۱ هزار لیتر مواد ضد عفونی گندزدایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، عبدالله میربلوچزهی اظهار کرد: در این مدت ۲۱۴ مورد عملیات امداد و نجات، ۳۳۷ عملیات اطفا حریق، شش مورد کارشناسی حوادث، ۱۶ مورد کارشناسی مکان‌های عمومی و ۴۵ مورد معرفی به ادارات افراد آسیب دیده (تکریم ارباب رجوع) توسط آتش نشانی شهرداری چابهار انجام شده است.

وی ۱۷۶ مورد بازدید ایمنی، صدور پروانه ساختمانی و پایان کار و ساخت دستگاه تمام خودکار جهت ضدعفونی و گندزدایی معابر را از دیگر خدمات آتش نشانی شهرداری چابهار عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهردار چابهار ادامه داد: یک هزار و ۹۳۸ کیلومتر از معابر شهری با یک میلیون و ۲۶۱ هزار لیتر مواد ضد عفونی گندزدایی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ نفر ساعت آموزش شهروندان با هدف ارتقای سطح دانش ایمنی نیز انجام شده، افزود: بدون شک، فعالیت‌های آتش نشانی، یکی از فعالیت‌های مهم جهت حفاظت از جان، مال و تأمین آسایش و ایمنی شهروندان است که توسط شهرداری با حساسیت و دقت لازم به شهروندان ارائه می‌شود.

میربلوچزهی گفت: آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با رشادت می‌کوشند تا سلامت و ایمنی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.

منبع: ایرنا

نظر شما