شناسهٔ خبر: 45194510 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تغییر در مدیریت مالی شبکه نسیم

مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مراسم تکریم علیرضا صباغ مدیر سابق و معارفه رضا سعیدی مدیر جدید مالی و اداری شبکه نسیم، سه شنبه ۳۰ دی ماه با حضور سیدحسین شاکر طاهری ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان صدا و سیما، مصطفی محسنی معاون ذی حساب و امور مالی رسانه ملی، سید محمود اسلامی مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما، محمد احسانی مدیر و علی اکبر کاظمی قائم مقام شبکه نسیم در دفتر مدیر این شبکه برگزار شد. 

ذیحساب کل رسانه ملی با قدردانی از زحمات علیرضا صباغ در دوران تصدی مدیریت امورمالی و اداری شبکه نسیم، وی را فردی تلاشگر با پشتکاری ستودنی معرفی کرده و اظهار امیدواری کرد که از تجارب ایشان در مدیریت مالی شبکه یک نیز استفاده شود. شاکرطاهری افزود: سعیدی نیز از نیروهای باتجربه سازمان است، او پیش از این در مرکز پویانمایی صبا حضور مؤثری داشت و امید است که در شبکه نسیم هم موفق عمل کند. 

احسانی، مدیر شبکه نسیم نیز در سخنانی با اشاره به حضور علیرضا صباغ از بدو تاسیس مجموعه شبکه‌های نسیم، نمایش و تماشا ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای وی در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد. مدیر شبکه نسیم با خیر مقدم به رضا سعیدی عنوان کرد: 

همکاران این شبکه با کمترین امکانات، مشغول انجام وظیفه بوده و به سمت اهداف تعیین شده در حال حرکت هستند که امیدواریم با حضور و پشتکار آقای سعیدی امور مالی شبکه‌های نسیم، نمایش و تماشا بهتر از گذشته ادامه پیدا کند. 

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از علیرضا صباغ تقدیر به عمل آمد و با اعطای حکمی رضا سعیدی به عنوان مدیر مالی و اداری شبکه نسیم منصوب شد.

نظر شما