شناسهٔ خبر: 45193388 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ زنان افتتاح شد

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، گفت: ۲ ماه پیش با فعالیت رسمی رشته پارولیفتینگ زنان موافقت شد و ما نیز محلی را برای آنان احداث کردیم که امروز (سه‌شنبه) به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، افتتاح نخستین آکادمی تخصصی پاورلیفتینگ زنان در حالی امروز (سه‌شنبه) برگزار که با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و «فرشید طهماسبی» مدیر کل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان، مراسم کمک مومنانه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز برگزار شد.  

برهمین اساس «عبدالمهدی نصیرزاده» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت کمک مومنانه امروز این مراسم برگزار می‌شود. همچنین قشر زیادی از مربیان به خاطر تعطیلی باشگاه‌ها ورشکست شدند و در عین حال قهرمانان پرورش اندام تا حد بضاعت کمک‌هایی در این خصوص داشتند.  

وی افزود: بسته معیشتی تهیه شد و قهرمانان الگوی خوبی هستند و کار نمادینی از طرف آنان انجام شد تا در این روزهای سخت دست هموطنان را بگیرند. در حال حاضر ۳۰۰ بسته کمکی تهیه کردیم. و این بستهها طی امروز و فردا به دست نیازمندان خواهد رسید.

نظر شما