شناسهٔ خبر: 45193026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تاکید کرد:

موارد پیشگیری از بیماری کووید در حوزه دانشجویی با حساسیت بیشتری صورت می گیرد

با توجه به احتمال موج جدید بیماری همه برنامه‌های پیشگیری ازبیماری کووید۱۹ در حوزه معاونت دانشجویی با حساسیت ویژه‌ای پیگیری می‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا هرمزگان؛ دکترصدیقه عابدینی با اشاره به احتمال موج جدید بیماری کووید۱۹ گفت: ورود حجم زیاد مسافر به هرمزگان طی روزهای گذشته نگران کننده است و احتمال اینکه موج جدیدی از شیوع کرونا طی هفته‌های آینده در هرمزگان اتفاق بیفتد، دور از انتظارنخواهد بود.

عابدینی گفت: با توجه به ورود حجم بالای مسافر به شهر بندرعباس و جزایرقشم و هرمز احتمال اینکه وضعیت استان طی روزهای آینده از آبی به زرد، نارنجی و یا حتی قرمز هم تبدیل شود، وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: همه تمهیدات لازم با حساسیت ویژه‌ای در حوزه نقلیه، خوابگاه‌های دانشجویی صورت گرفته است تا بتوانیم برنامه‌های پیشگیری را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در تعطیلات اخیر بیش از ۴۰ هزار نفر بدون توجه به خطر شیوع کرونا به استان هرمزگان و از جمله جزایر خلیج فارس سفر کردند که این موضوع نگران کننده است،اظهار کرد: تعامل دانشجویان و مدیران حوزه معاونت در برنامه‌های پیشگیری بسیار موثراست و امیدواریم که همچون گذشته دانشجویان به موارد پیشگیری به خصوص در خوابگاهها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نظر شما