شناسهٔ خبر: 45192870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گازرسانی به ۱۸ روستای بروجرد تا پایان امسال انجام می شود

بروجرد - ایرنا - رییس شرکت گاز بروجرد گفت: گازرسانی به ۱۸ روستای این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار تا پایان امسال انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

شاهرخ همتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هم اکنون ۹۵ درصد روستاهای سه بخش مرکزی، شیروان و اشترینان این شهرستان از نعمت گاز برخوردار است و تمام ۳۹ روستای اشترینان به شبکه گاز شهری متصل است.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد با ۱۲۵ هزار مشترک از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

همتی مجموع روستاهای واجد شرایط گازرسانی در این شهرستان را ۱۹۸روستا اعلام کرد و افزود: تنها ۲۲ روستای دیگر این شهرستان نیازمند متصل شدن به شبکه گازشهری هستند که عملیات گازرسانی به آنها در حال انجام است.

رییس شرکت گاز بروجرد اضافه کرد: از این تعداد روستای باقیمانده اجرای طرح گازرسانی ۱۱روستا در درست پیمانکار و چهار روستا در حال اجرا است.

وی ادامه داد: دهه فجر نیز هفت طرح گازرسانی روستایی در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

رییس شرکت گاز بروجرد یادآور شد: نیمه اول امسال چهار طرح گازرسانی در این شهرستان افتتاح و حدود ۲ هزار نفر از نعمت گاز شهری بهره مند شدند.

همتی تاکید کرد: در راستای توسعه و خدمات رسانی یکسان به روستاییان هم اکنون ۱۷۶ روستای این شهرستان به شبکه گاز شهری سراسری متصل هستند. 

وی با اشاره به وجود ۱۲۵ هزار مشترک گاز خانگی و ۲۵۰ مشترگ گاز صنعتی در بروجرد گفت: مصرف گاز در این شهرستان تغییری با سال گذشته ندارد و انتظار می رود در روزهای سرد زمستان شهروندان صرفه جویی لازم در مصرف گاز را داشته باشند. 

نظر شما