شناسهٔ خبر: 45192766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیولی: میلان برای موفقیت جاه طلب است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال آث‌میلان، گفت: تیم ما برای رسیدن به اهداف خود جاه‌طلب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آث میلان شب گذشته موفق شد تیم کالیاری را با درخشش «زلاتان ابراهیموویچ» شکست داده و به صدر جدول لیگ سری آ برسد.

«استفانو پیولی» سرمربی تیم فوتبال آث‌میلان پس از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در خصوص بازی تیمش با کالیاری، اظهار داشت: ما در هر بازی به فکر ارائه بهترین عملکردمان هستیم. من از بازیکنانم توجه و تمرکز می‌خواهم. باید همیشه آماده باشیم. شایسته پیروزی بودیم و آن را بدست آوردیم.

وی افزود: از حمایت همه هواداران تشکر می‌کنم. تیم ما همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا موفق عمل کند. روز شنبه یک دیدار بسیار مهم با آتالانتا داریم و باید برای آن آماده شویم.    

سرمربی روسونری‌ها در مورد پیوستن «ماریو مانژوکیچ» به این تیم و رقابت زلاتان با او، گفت: ایبرا گفت که مراقب این موضوع است. خوشحالم چرا که باشگاه جاه‌طلب است. آن‌ها می‌خواهند این تیم به اوج برگردد و آمدن مانژوکیچ به این موضوع کمک می‌کند. وقتی باشگاه مانژوکیچ را به من پیشنهاد کرد،  بلافاصله پاسخ مثبت دادم. با او صحبت کردم و او بسیار با انگیزه است.  

پیولی عنوان کرد: برای قرار گرفتن بین چهار تیم بالای جدول تلاشمان را ادامه خواهیم داد. این مسیر به ما اعتماد به نفس می‌دهد. تمام بازیکنان برای بدست آوردن اسکودتو و رسیدن به چمپیونزلیگ می‌جنگند.

تیم فوتبال آث میلان با پیروزی دیشب خود برابر کالیاری، قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ سری آ شد.

نظر شما