شناسهٔ خبر: 45192737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

علایی مقدم:ورزش نماد اقتدار،صلابت و امیدآفرینی در جامعه است

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست هماهنگی برنامه های ورزش و جوانان استان در ایام ا... دهه مبارک فجر افزود:ورزش نماد اقتدار،صلابت و امیدآفرینی در جامعه است و قهرمانان ایران اسلامی با افتخار آفرینی،اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را به جهانیان اثبات می کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قزوین؛عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست هماهنگی برنامه های ورزش و جوانان استان در ایام ا... دهه مبارک فجر افزود:ورزش نماد اقتدار،صلابت و امیدآفرینی در جامعه است و قهرمانان ایران اسلامی با افتخار آفرینی،اقتدار بیش از پیش ایران اسلامی را به رخ جهانیان می کشانند.در این نشست که معاونین و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز حضور داشتند،مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با توجه تحریم های ظالمانه آمریکای جنایتکار و همچنین دسیسه و توطئه استکبار جهانی؛افزود:قهرمانان و افتخار آفرینان ورزش ایران اسلامی با توکل به خداوند متعال و با تاسی از ائمه معصومین،اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد و با درخشش در رقابت های المپیک 2021 توکیو؛اقتدار و قدرت ایران اسلامی را بیش از پیش به جهانیان اثبات خواهد کرد.
علایی مقدم ادامه داد:ورزش موجب انسجام ملی؛توسعه و گردشگری اقتصاد و نشاط اجتماعی می گردد و می‌تواند کشورمان را بیش از پیش در مسیر توسعه قرار دهد.وی افزود:یکی از آثار مهم ورزش در سطح قهرمانی و افتخار آفرینی در سطح جهانی و بین المللی ایجاد امید، نشاط و شادابی در جامعه است و ورزشکار و قهرمان یعنی انسان شاداب و امیدوار و آن کسی که به جسم و جان خود و جامعه قدرت و غرور می‌بخشد و جامعه خود را در شادابی نگاه می‌دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه بخشی از سبد امید جامعه،ورزش و عرصه قهرمانی و افتخار آفرینی را شامل می‌شود؛افزود:قهرمانان ورزشی، امیدآفرین هستند و در ساعت‌هایی همه مردم را پای صحنه‌های جذاب ورزشی و افتخار آفرینی می‌نشانند و همه زنان و مردان و جوانان و نوجوانان را از تمام فکر ها می‌رهانند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود:در حالی که استکبار جهانی با اعمال تحریم های ظالمانه سعی در تضعیف جایگاه کشورمان دارد؛جمهوری اسلامی ایران با استعانت از خداوند متعال؛هدایت داهیان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)؛حمایت های دولت تدبیر و امید و برنامه ریزی منسجم و هدفمند وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در راه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام های موثری برداشته اند و استان قزوین نیز با توجه به سابقه درخشان در المپیک های گذشته و همچنین حضور بهمن عسگری و محمدرضا موذن بعنوان نمایندگان شایسته دیار مینودری در المپیک 2021 توکیو؛در پی نقش آفرینی و درخشش در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان است.
علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در خاتمه با اشاره به این نکته مهم که ورزش همواره نقش مهمی را در امید آفرینی در ایران اسلامی ایفا نموده است؛ابراز امیدواری کرد با درخشش کاروان ورزشی کشورمان در المپیک توکیو؛اقتدار و صلابت ایران اسلامی در کنار سایر موفقیت های کسب شده؛بیش از پیش به جهانیان اثبات گردد.
در ادامه در خصوص برگزاری رویدادهای ورزشی استان در ایام ا... دهه مبارک فجر بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما