شناسهٔ خبر: 45192340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س)؛

نشست کتاب‌خوان ویژه ایام فاطمیه در گلپایگان برگزار شد

به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) نشست کتاب‌خوان ویژه ایام فاطمیه در کتابخانه عمومی بانو والیه شجاع شهرستان گلپایگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، نشست کتاب‌خوان مجازی ویژه ایام فاطمیه به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به میزبانی کتابخانه عمومی بانو والیه شجاع شهرستان گلپایگان در  پلتفرم اسکای روم برگزار شد.

در این نشست، ۴ عنوان کتاب توسط اعضای فعال کتابخانه معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

کتاب «بانوی بی نشان» نوشته هادی قطبی از انتشارات بهار دلها توسط اعظم اشراقیان معرفی و به اشتراک گذاشته شد. این کتاب حاوی مطالبی در زمینه چگونگی الگوبرداری عملی از حضرت فاطمه زهرا(س) در عصر حاضر و چهل داستان از حضرت فاطمه(س) و مظلومیت صدیقه کبری(س) در منابع اهل سنت است.

در ادامه فرزانه امجدی با معرفی کتاب «عبرت های فاطمیه» از احمد شرفخانی، گفت: این کتاب پس از شرح مختصری از زندگی حضرت فاطمه(ع)، علل و عوامل زمینه‌ساز حادثه‌ فاطمیه و شهادت آن حضرت را بررسی می‌کند.

کتاب «شخصیت شناسی حضرت فاطمه (س)» نوشته مجید معارف کتابی بود که توسط راضیه مساح ارائه و به اشتراک گذاشته شد. این کتاب جایگاه حضرت فاطمه را در قرآن، تفسیرهای روایی و احادیث، تاریخ و دفاع از رسالت و ولایت نشان می‌دهد.

در ادامه سیده شریفه مدنی کتاب «نوریه آسمانی: سیره و سنت فاطمه زهرا(س)» اثر علیرضا مسجدجامعی را معرفی کرد و گفت: این کتاب به بیان مطالبی در زمینه مظلومیت، کرامت و رنج های حضرت فاطمه(س) و همچنین فضائل ایشان در کتب اهل سنت و خطبه فدک می پردازد.

نظر شما