شناسهٔ خبر: 45191706 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خبر داد؛

تشکیل گروه‌های مسئله‌محور قرآنی بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها

«حمید بالایی» گفت: با سازماندهی گروه‌های مسئله‌محور دانشجویی در عرصه قرآنی در دانشگاه‌ها در تلاش هستیم تا بوسیله این عزیزان نظام مسائلی را با توجه به نکات قرآنی پیگیری کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حمید بالایی جانشین رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری نقش آفرینی فعالان قرآنی دانشجویی در ترویج فرهنگ قرآن کریم و معارف اهل بیت با رویکرد نظام مسایل قران کریم، اظهار داشت: برای پیشبرد دو انتظار رهبری از بسیج دانشجویی پنج معاونت این سازمان در حال تلاش برای تحقق انتظارات ایشان هستند البته در کنار این معاونت‌ها هسته‌های مسئله‌محور بسیج دانشجویی نیز فعال هستند.

وی افزود: با سازماندهی گروه‌های مسئله محور دانشجویی در عرصه قرآنی در دانشگاه‌ها در تلاش هستیم تا بوسیله این عزیزان نظام مسائلی را با توجه به نکات قرآنی پی گیری کنیم.

بالایی ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی بسیج دانشجویی با روال مرسوم فعالیت‌های قرآنی در کشور تفاوت‌هایی دارد؛ تفاوت در این است که بتوانیم قرآن را مبنای عمل قرار دهیم، زیرا قرآن نباید صرفا به عنوان کتاب مقدس در مراسم‌ها مورد توجه قرار گیرد بر این اساس توجه به موضوع مورد اشاره باید مبنای حرکت در بسیج دانشجویی باشد؛ لذا امیدوارم در همین رابطه هسته‌های قرآنی در استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت خود را بزودی آغاز کنند.

وی با تاکید براینکه همه در برابر قرآن مسئولیت دارند، اضافه کرد: چنانچه به آیات قرآن توجه جدی و عملی شود به وسیله آن می‌توان در برابر انواع حجمه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف ایستادگی کرد؛ این موضوع در حوزه مدیریتی هم قابلیت اجرایی دارد بدین معنی که توجه عملی به مفاهیم قرآنی می‌تواند فعالیت ما را در حوزه‌های مختلف مدیریتی با موفقیت توام سازد.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما