شناسهٔ خبر: 45191509 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تله پاتی موفق را چطور تجربه کنیم؟

ارتباط از راه دور همیشه برای بشر هیجان‌انگیز بوده...

صاحب‌خبر -

ارتباط از راه دور همیشه برای بشر هیجان‌انگیز بوده از زمانی که برای اولین بار تلفن اختراع شد تا زمانی که برای اولین بار انسان قادر به برقراری تماس‌های ویدئویی شد انسان‌ها همواره این تجارب را جزو بهترین دستاوردهایشان می‌دانند. تله پاتی نوعی ارتباط از راه دور است که نیازی به داشتن ابزار خاص ندارد. نکته هیجان‌انگیزتر این پدیده این است که نه تنها به ابزار فیزیکی نیاز ندارد بلکه انسان در هنگام تله پاتی حتی از حواس پنجگانه اش هم بی‌نیاز است. تله پاتی  یک فرایند روانی است که زاده قدرت بی‌نظیر ذهن انسان است. ‌حتی کسانی که تله پاتی را رد می‌کنند، تجارب شخصی در این باره دارند که اظهارنظر قطعی در مورد تله پاتی را سخت می‌کند. به هر حال تله پاتی یکی از جنبه‌های قدرت درونی است که شناخت آن می‌تواند گام رو به جلویی برای کشف اسرار بعد روحی وجود انسان باشد.

آیا تله پاتی واقعاً وجود دارد؟

 به نظر می‌رسد افراد برای باور یا رد یک مسئله یا به دنبال دلایل علمی هستند یا شواهد عینی. اصولاً اثبات پدیده‌های روحی و غیر فیزیکی با شواهد علمی کار آسانی نیست؛ ولی معمولاً انسان‌ها تجربیات مشترک را حتی بیشتر از آزمایشات علمی قبول دارند. در طول تاریخ بعضی از اختراعات بشری باعث شد که قابلیت‌های بشری رفته‌رفته کاهش یابد مثلاً ماشین‌حساب قدرت محاسبات ذهنی انسان را کاهش داد. هم‌چنین ابزارهای ارتباط صوتی و تصویری قدرت تله پاتی را در ذهن خاموش کرد. سؤال شما این است که آیا واقعاً تله پاتی وجود دارد؟ جواب مثبت است. شما می‌توانید تله پاتی را در ذهن خود گسترش دهید و از آن برای برقراری ارتباط با افراد و حتی کائنات استفاده کنید. تله پاتی یک زیبایی خاص است که نشان می‌دهد همه‌ی انسان‌ها از درون به هم پیوسته هستند و نه تنها انسان تمام موجودات و کائنات یک وجود واحد دارند. تجربیات زندگی شما تله پاتی را تائید می‌کند.

نکته مهم در موردپذیرش و نتیجه‌گیری از تله پاتی این است که نباید برای آزمودن و مطمئن شدن از قدرت تله پاتی این کار را انجام دهید. یکی از ارکان زندگی در جهان مادی استفاده زیاد از بخش منطقی ذهن است. زندگی با منطق این عادت را ایجاد کرده است که برای پذیرش هر مسئله از آزمون‌وخطا استفاده کنیم. وقتی به دنبال تائید منطقی برای یک پدیده‌ی فراحسی هستید در اغلب اوقات موفق نخواهید شد. زمانی که می‌خواهید برای تائید یا رد تله پاتی آن را امتحان کنید، شما هنوز در دام منطق هستید و از ایگو یا من دروغین خود استفاده می‌کنید. در این مرحله شما از منطقتان استفاده کرده‌اید. در حالی که تله پاتی یک ابزار قدرتمند از عمق وجود شماست و باید برای انجام آن باید ارتباط عمیق حسی را با فرد موردنظرتان احساس کنید و روی فرستادن اطلاعات به صورت متمرکز و آرام بمانید. اجازه ندهید که مغز شما در این وضعیت دخالت کند و برای ارسال پیام اصرار نورزید. ولی فرض را بر این بگذارید که آن پیام به دست شخص موردنظر رسیده است. تله پاتی پدیده‌ی عجیبی نیست و همه افراد حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اند. وقتی هم‌زمان در حال گفتگو با دوستان صمیمی‌تان یک جمله مشترک را بیان می‌کنید. در حقیقت این یک تله پاتی خود به خودی است. یا زمانی که یک مادر بدون اینکه فرزندش واژه‌ای را به زبان بیاورد نیازهای او را تشخیص می‌دهد.

 

پنج نکته مهم برای انجام موفق تله پاتی

تله پاتی نتیجه جانبی یک ذهن رشد یافته است: ذکر این نکته ضروری است که اگر شما در حال حاضر ارتباط پیوسته‌ای با درون خودتان و کائنات ندارید یا به تازگی با قدرت ذهن آشنا شده آید و آگاهی اندکی نسبت به پدیده‌های حسی و ذهنی دارید احتمالاً تله پاتی موفقی را تجربه نخواهید کرد. چون تله پاتی از قدرت‌های نهفته در اعماق وجود شماست. اولین گام برای نتیجه‌گیری از آن آشنایی کامل با درون خودتان و تصدیق بر پدیده‌های فراحسی و ماورایی است. با کمک مراقبه و دیگر ابزارهای ارتباط درون این ارتباط را به‌صورت پایدار و ثابت ایجاد کنید.

نکته دوم: شدت ایجاد حس یکی بودن و حس وحدت و یگانگی با شخص ازنظر حسی کیفیت تله پاتی را ارتقا می‌دهد. از ابزارهایی مانند تجسم کمک بگیرید؛ و در هنگام ارسال تله پاتی تا جایی که ممکن است احساساتتان را فعال نگه دارید.

نکته سوم: شک و تردید را کنار بگذارید و آرام بمانید. در حین ارسال پیام به خودتان فشار نیاورید و از تفکرات ناامید کننده مانند اینکه ممکن است این کار جواب ندهد دوری کنید. چک کردن نتیجه و اصرار برای دریافت سریع پاسخ از شخص موردنظر با فعال‌سازی ایگو نتیجه‌گیری از تله پاتی را سخت می‌کند.

نکته چهارم: زمان تله پاتی را طولانی نکنید. انجام تمام مراحل تله پاتی نهایتاً باید پانزده دقیقه طول بکشد؛ اما باشید که پیام ارسال شده و باورتان را برای دریافت پاسخ مثبت نگه دارید.

نکته پنجم: رها باشید و به قدرت درونتان تکیه کنید. یکی از مهم‌ترین نکات برای نتیجه‌گیری از پدیده‌هایی مانند تله پاتی و دیگر ابزارهای قدرت درونی حضور در لحظه حال و احساس حضور کامل در طول انجام فرایند است. در هنگام تله پاتی و پس از آن سعی کنید رها باشید و منطق و ایگو را در فرایند دخیل نکنید.

 

سخن آخر

تله پاتی یکی از ابزارهای قوی ارتباط روحی است که در طی آن فرد با تکیه بر قدرت درونی و احساساتش پیام‌هایی را از راه‌های پنهان به اشخاص یا حتی اشیا ارسال می‌کند. فعال شدن قدرت تله پاتی پدیده‌ی شگفت‌انگیزی است که نه تنها می‌تواند برای شما نتایجی مانند جذب احساسات دیگران و فرمان پذیری آن‌ها را به ارمغان بیاورد، باعث رشد درونی و تقویت ایمان و باور شما در زمینه پویش‌های درونی و کشف رازهای زندگی می‌شود.

تله پاتی قدرت تجسم خلاق  و خلق واقعیت را در شما افزایش می‌دهد و شما قدرت بی‌نظیری را تجربه می‌کنید که تمام نگرانی‌ها و استرس‌ها را از بین می‌برد؛ اما تله پاتی به‌تنهایی نمی‌تواند یک هدف باشد. یادگیری تله پاتی ممکن است. اما باید بدانید تله پاتی میوه‌ی جانبی رشد درونی شما و افزایش آگاهی‌تان نسبت به خودتان و جهان هستی است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

نظر شما