شناسهٔ خبر: 45191166 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اختصاص یک سالن ویژه به اهالی رسانه در جشنواره فیلم کوتاه تهران

زهرا منصوری

اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های حاضر در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را در سالن ۶ پردیس سینمایی ایران مال تماشا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سالن ۶ پردیس سینمایی ایران مال در ایام برگزاری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش فیلم‌های حاضر در این رویداد برای اهالی رسانه اختصاص دارد. خبرنگاران، منتقدان و اصحاب رسانه که موفق به دریافت کارت برای حضور در جشنواره شده‌اند، می‌توانند با حضور در سالن شماره ۶ پردیس سینمایی ایران مال به تماشای آثار جشنواره بنشینند. این گروه از مخاطبان جشنواره همچنین امکان رزرو بلیت و تماشای فیلم‌ها در سایر سالن‌ها را نیز در اختیار دارند.

به جهت محدودیت سانس‌ها انیمیشن‌های حاضر در جشنواره در سالن ۶ نمایش نخواهند داشت و اهالی رسانه می‌توانند فیلم‌های انیمیشن را در سالن‌های دیگر تماشا کنند.

همه مهمانان جشنواره همچنین می‌توانند تماشای فیلم‌های این رویداد را از طریق سامانه‌های برخط هاشور (خانه آنلاین جشنواره)، ویدئو و تیوال نیز دنبال کنند. ستاد برگزار کننده سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران موارد و نکات بهداشتی را جهت حفظ سلامت مخاطبان خود رعایت کرده و از همه مهمانان کاخ جشنواره تقاضای همراهی در این بخش را دارد.

نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ صورت می‌گیرد. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

نظر شما