شناسهٔ خبر: 45191165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

راه‌اندازی پویش ملی «بانوی مهربانی» در کردستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از راه‌اندازی پویش ملی«بانوی مهربانی» به منظور جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق محروم استان کردستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

لیلا آژیر، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پویش ملی«بانوی مهربانی» به منظور جمع‌آوری کتاب و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق محروم استان کردستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این پویش به همت معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری در سطح کشور اجرا می‌شود که در استان با مشارکت یکی از مؤسسه‌های مردم نهاد استان کردستان اجرا خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان بیان کرد: برای اجرای هرچه بهتر این پویش نیازمند همکاری و مساعدت تمام ارگان‌ها، سازمان‌ها، ادارات و مؤسسه‌های مردم نهاد سطح استان هستیم تا بتوانیم کتاب و اسباب‌بازی مورد نیاز کودکان مناطق محروم را جمع‌آوری کنیم.

وی با تأکید بر مشارکت هرچه بیشتر شهرداری در تبلیغ اجرای این پویش مهربانی ادامه داد: در استان‌های دیگر کشور سازندگان و تولیدکنندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک و نوجوان در این طرح مشارکت دارند امام در استان کردستان به دلیل نبود این دو گروه این طرح به صورت مردمی اجرا خواهد شد.

آژیر با اشاره به اجرای موفق پویش‌های مردمی و طرح جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق محروم یادآور شد: امیدواریم در اجرای پویش ملی «بانوی مهربانی»، کردستان از استان‌های موفق کشور باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما