شناسهٔ خبر: 45191081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

افتخاری دیگر برای انجمن خوشنویسی فاروج؛

خوشنویس فاروجی در مسابقه خوشنویسی «سردار دل ها» در کیش درخشید

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: «محمد جوکار» از خوشنویسان شهرستان فاروج با حضور در مسابقه خوشنویسی «سردار دل ها» شهرستان کیش به عنوان برگزیده بخش تحریری این مسابقه انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

«حسن رضوانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این هنرمند خوشنویسی شهرستان، چندی پیش به عنوان برگزیده بخش خط تحریری جشنواره ملی رضوی انتخاب شد.

 

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج افزود: «محمد جوکار» خوشنویس فاروجی، به عنوان تنها نماینده این استان با ارسال اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی،  توانست مقام نخست بخش خط تحریری این جشنواره را به خود اختصاص دهد.

 

وی با بیان اینکه هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در بخش های شکسته نستعلیق، نستعلیق، ثلث، نسخ و خط تحریری برگزار شد، اظهارکرد: هیات داوران این دوره از جشنواره لوح تقدیر به همراه مبلغ 20 میلیون ریال را به عنوان برگزیده اول در بخش خط تحریری به محمد جوکار از خراسان شمالی اهدا کرد.

 

محمد جوکار متولد سال ۱۳۵۳ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث، فعال انجمن خوشنویسان شهرستان فاروج است که تا کنون مقام های مختلفی از جمله استانی و ملی در جشنواره های خوشنویسی کسب کرده است.

 

انجمن خوشنویسان شهرستان فاروج از انجمنهای فعال شهرستان است که با برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف به صورت مداوم در طول سال، بیش از ۴۰ هنر آموز را به این بخش سوق داده است.

پایان پیام/640

نظر شما