شناسهٔ خبر: 45191071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

در راستای کمک به خانواده های نیازمند

طرح قرارگاه «حاج قاسم سلیمانی» در روستای کاکلک اجرا شد

جعفری گفت: طرح قرارگاه «حاج قاسم سلیمانی» در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا با همکاری هیئت امنا، پایگاه بسیج، امام جماعت مسجد جامع و اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت در روستای کاکلک اجرا شد.

صاحب‌خبر -

«زهرا جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح قرارگاه «حاج قاسم سلیمانی» در راستای کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا با همکاری هیئت امنا، پایگاه بسیج، امام جماعت مسجد جامع و اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت در روستای کاکلک اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: این طرح به منظور تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و در راستای اجرای طرح ملی «ایران قوی» بسته های معیشتی با همکاری ارکان مسجد جامع روستای کاکلک توسط اعضای کانون قرآن و عترت بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی ابراز کرد: این رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه با تأسی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در کمک‌رسانی به نیازمندان و آسیب ‌دیدگان ناشی از کرونا و با مشارکت آحاد مردم و خیرین اجرا شده است.

 

جعفری افزود: در این مرحله از مواسات و همدلی مؤمنانه که در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عملیاتی شده، ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندانی که از قبل توسط هیئت امنا، پایگاه بسیج، امام جماعت مسجد جامع روستای کاکلک، اعضا و مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت شناسایی شده‌اند توزیع ‌شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک ادامه داد: از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تاکنون، اقدامات مؤثری در حوزه پیشگیری، مقابله و درمان مبتلایان به این بیماری توسط کانون فرهنگی هنری قرآن و عترت مسجد جامع روستای کاکلک صورت گرفته است.

 

پایان پیام/361

نظر شما