شناسهٔ خبر: 45190891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مجوز برگزاری مرحله دوم لیگ والیبال نشسته بانوان صادر شد

زینب حاجی حسینی

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، مجوز برگزاری مرحله دوم رقابت‌های باشگاهی لیگ والیبال نشسته در بخش بانوان را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر با صدور مجوز لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، مرحله دوم رقابت‌های باشگاهی لیگ والیبال نشسته بانوان از جمعه پیش رو به میزبانی بندرعباس آغاز می‌شود.

ابومسلم شهر بهشت خراسان، ذوب آهن اصفهان، تجهیزات پزشکی - عمرانی عامل، فولاد سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، هیئت همدان و هیئت هرمزگان هفت تیم حاضر در مرحله دوم لیگ برتر والیبال نشسته هستند که به مدت چهار روز رقابت‌های خود در این مرحله را دنبال می‌کنند.

انجمن والیبال نشسته کشور با لحاظ کردن شرایط مورد تأکید ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای میزبانی و برگزاری رقابت‌ها با برگزاری مرحله دوم لیگ والیبال نشسته بانوان در بندرعباس موافقت کرده است.

از جمله شرایط مورد تأکید این است که میزبان مسابقات سالن ورزشی را ضدعفونی کرده و در اختیار فدراسیون قرار دهد. همچنین فضای مناسبی برای داوران، عوامل فنی و تغذیه آنان فراهم آورد.

تمام تیم‌ها موظف هستند تست PCR بازیکنان و کادر فنی خود را تا ۷۲ ساعت پیش از آغاز مسابقات به سرپرست رقابت‌ها ارائه دهند. ضمن اینکه طی چهار روز برگزاری رقابت‌ها، تمام تیم‌ها و بازیکنانشان در قرنطینه کامل حضور خواهند داشت.

نظر شما