شناسهٔ خبر: 45190219 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ادعای دخالت وزیر «تعاون و کار» در تیم ذوب آهن و واکنش رحمان رضایی

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی مدعی شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بعضی از مسائل باشگاه ذوب آهن ورود کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدناصر موسوی لارگانی درباره انتقاداتی که از وضعیت باشگاه ذوب آهن شده و ورودش به این بحث گفت: هواداران ذوب آهن به بنده هم پیامک زدند و هم تلفنی صحبت کردند که چرا شما به عنوان نماینده مردم که از ما رای گرفته‌اید، از تیم دفاع نمی‌کنید. ذوب آهن تیمی است که قبلاً جایگاه ویژه ای در لیگ برتر و جام حذفی داشته است. سابقه درخشان ذوب آهن برای ما مهم است. این تیم نایب قهرمان آسیا هم بوده است و در لیگ برتر همواره در رده‌های بالا قرار داشته است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ذوب آهن فصل گذشته هم یکسری مشکلات داشته است. رحمان رضایی سرمربی تیم خودش هم سابقه درخشانی دارد. او از جایگاه خودش استفاده کند. این چند سال که شاهد مشکلاتی بوده‌ایم، به دلیل بعضی از سیاسیون بوده است. اجازه نمی‌دهند هیات مدیره باشگاه خودش برای تیم تصمیم بگیرد. دیگران می‌خواهند برای باشگاه تصمیم بگیرند و حتی بعضاً عنوان می‌کنند فلان نفر مورد حمایت وزیر است و نباید در موردش صحبت کرد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: الان هم شاهد دخالت‌های بعضی از افراد بوده‌ایم. حتی از تهران برای ذوب آهن تصمیم می‌گیرند. مثلاً از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افرادی هستند که تصمیم می‌گیرند. در بعضی موارد، حتی خود وزیر ورود داشته است. جایگاه این تیم در لیگ برتر والا بوده است. انتظارمان از بازیکنان، سرمربی، کادر فنی و هیات مدیره این است که جایگاه تیم دوباره برگردد.

وی ادامه داد: می‌خواهیم هیچکس غیر فوتبالی در تصمیمات هیات مدیره دخالت نکند. من که در تصمیمات هیات مدیره دخالتی نکرده‌ام. ورودم به این قضیه به این خاطر است که وکیل و نماینده مردم هستم و آنها از بنده انتظار دارند. بیش از ۲۰۰ پیام از طرف هواداران برایم آمده است که همه به منِ نماینده اعتراض دارند که چرا از حق ما دفاع نمی‌کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن در واکنش به صحبت‌های نماینده فلاورجان گفت: قرار نیست جواب ایشان را بدهم. ایشان نماینده اصفهان نیستند بلکه نماینده یکی از شهرهای دیگر هستند. برای آقای موسوی به عنوان یک شهروند ایرانی و کسی که دلش برای فوتبال می سوزد احترام قائلم.

رضایی ادامه داد: سال گذشته همین اتفاقات افتاد و تیم در هفته‌های آخر ابقا شد. یک پیشنهاد به ایشان دارم. به جای اینکه بعد از پنج ماه اظهار دلسوزی کنند، کاش روزهای اول هم می‌آمدند، شرایط را می‌دیدند، یک مقدار دلسوزی می‌کردند و حرفهای ما را می‌شنیدند. اگر ایشان یک سال یا بیشتر نماینده شده است و ابراز علاقه و عشق می‌کند، ما نزدیک به سی سال است که در فوتبال هستیم و بیش از هرچیزی شخصیت خودمان مهم است. ایشان غافل است که من خودم ذوب آهنی هستم و از همین تیم به تیم ملی رفتم و لژیونر شدم. خودم از سرمایه‌های ذوب آهن هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، موسوی لارگانی هم در پاسخ گفت: برای رضایی احترام قائلم. به جای اینکه برای تیم حاشیه ایجاد شود، برای ما ذوب آهن ملاک است. از سرمربی و مدیرعامل حمایت می‌کنم ولی مهمترین چیز برای ما اسم ذوب آهن است. اینکه رحمان رضایی می‌گوید سال گذشته در هفته‌های آخر تیم ابقا شده است، دلیل ورود الان ما به تیم است که مثل سال قبل در هفته آخر به مشکل نخوریم. حقیقتاً نگران هستیم که سرنوشت ذوب آهن مثل تیم‌های پاس، پلی اکریل، ابومسلم و داماش نشود که الان اثری از آنها نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس تاکید کرد: اگر هواداران سراغ من آمده‌اند نگران هستند مثل فصل قبل که تیم داشت سقوط می‌کرد، از الان دنبال نتایج بهتر باشیم. قصد دخالت نداریم. دعواهای بین سرمربی و اعضای هیات مدیره به نفع ذوب آهن نیست. حساسیت‌ها زیاد شده است. حتی عده‌ای دنبال تجمعات بودند. اینکه ما ورود کردیم به این خاطر نیست که با مدیران و سرمربی ذوب آهن مشکل داشته باشیم.

نظر شما