شناسهٔ خبر: 45190027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قمی:

استان سمنان پیش قراول طرح‌های فرهنگی کشور است

سمنان- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، علما، شبکه تبلیغی و ... که در این استان وجود دارد باید گفت سمنان پیش‌قراول طرح‌های فرهنگی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی در دیدار پیش از ظهر سه شنبه خود با نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر آیت الله شاهچراغی، با بیان اینکه علی رغم سرمایه‌های فرهنگی و دینی و علمی متعدد در استان سمنان، برداشت ما در انتخاب مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی این‌طور بود که می‌بایست فردی با چهره و توان ملی از درون سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر مسند کار قرار گیرد و سازمان تبلیغات را در معیت دیگر نهادهای متولی امر تبلیغ مانند حوزه علمیه و … مطرح سازد.

وی افزود: با این تفاسیر می‌بایست یکی از اعضای خانواده تبلیغات اسلامی مرکز را به سمنان می‌فرستادیم تا به مدد سرمایه و توان فرهنگی استان سمنان بتوانیم کارهای بزرگی را در این استان صورت دهیم و امیدواریم که بتوانیم به مجاهدت مجاهدان فرهنگی و روحانیان و موثران فرهنگی، قدمی تحول‌زا در جامعه را صورت دهیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اهمیت‌های استان در سلوک این سازمان به صورت ویژه دیده می‌شود و به تعبیری کمک ویژه ستاد مرکزی سازمان تبلیغات اسلامی با فضاهای فرهنگی و تبلیغی استان سمنان همراه خواهد بود، گفت: از همه ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ دینی در سطح استان بهره خواهیم برد.

قمی با اشاره به اینکه استان سمنان با توانمندی‌ها و داشته‌های فرهنگی که دارد می‌تواند میزبان اتفاقات بسیار مهمی در حوزه فرهنگ باشد که این امر حتی پیش قراول اتفاقات مهم در سطح کشور نیز خواهد بود، ابراز داشت: طرح‌های فرهنگی استان سمنان می‌تواند به دیگر نقاط کشور قابل تعمیم باشد چرا که سمنان دارای داشته‌های ارزشمندی در حوزه فرهنگ است.

وی با بیان اینکه استان سمنان پیشگام حوزه فرهنگی و دینی در کشور است، گفت: امروز در زمانه‌ای هستیم که جنگ تحریف‌ها وسیع شده و دامنه گرفته است و لذا جدیت در کارهای فرهنگی و تبلیغی می‌تواند گام مؤثری به سمت پیروزی باشد.

نظر شما