شناسهٔ خبر: 45189558 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حسنوند خبر داد

دستگیری ۵۶ فروشنده موادمخدر در فضای مجازی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۵۶ نفر از مجرمان فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در جمع خبرنگاران از دستگیری ۵۶ فروشنده مواد مخدر در فضای مجازی طی روز‌های گذشته خبر داد.
 
پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تصریح کرد: برای رصد هر چه بهتر اقدامات مجرمانی که به خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‌کنند، کارگروهی ویژه تشکیل شده است و البته آغاز این قبیل اقدامات مربوط به سال گذشته است و در حال حاضر با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
 
حسنوند در ادامه خاطرنشان کرد: وی تاکید کرد: در حال حاضر میزان حضور، دسترسی و استفاده نوجوانان و جوانان از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی افزایش پیدا کرده است و برای پیشگیری از گرایش آن‌ها به مواد مخدر و اعتیاد باید بتوانیم در زمینه پیشگیری برنامه سازی و اقدام کنیم.
 
وی با اشاره به رشد 46 درصدی کشفیات، دستگیری، فروش مواد مخدر در فضای مجازی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا پای برخی از فروشندگان موادمخدر را به فضای مجازی باز کرده است و ما در پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از همه ظرفیت‌های خود در راستای شناسایی و دستگیری فروشندگان موادمخدر استفاده می‌کنیم.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت یادآور شد: برای بهبود عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر باید تجهیزات این مجموعه را تجهیز و به روز رسانی کنیم.

نظر شما