شناسهٔ خبر: 45186687 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبــــار

صاحب‌خبر -

تأکید سلطانی‌فر بر منع حضور بازنشسته‌ها در انتخابات

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه وزارتخانه متبوعش از هیچ کاندیدایی در انتخابات فدراسیون فوتبال حمایت نمی‌کند، به ایسنا گفت: «اگر نامزدی اعلام کند که مورد حمایت وزارت ورزش است، این مسأله صحت ندارد. فدراسیون فوتبال به‌عنوان یک مؤسسه عمومی غیردولتی، ملزم به رعایت قوانین و مقررات داخلی است و بر این اساس بازنشستگان نمی‌توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند.»

مذاکرات جدید پرسپولیس با رادوشوویچ

باشگاه پرسپولیس پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا با پرداخت 61 هزار دلار به بوژیدار رادوشوویچ مطالبات مربوط به فصل قبل وی را تسویه کرد و قرار شد قسط اول مطالبات این دروازه‌بان برای فصل جدید در فروردین سال آینده به رادو پرداخت شود؛ با این وجود این دروازه‌بان کروات به تازگی با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس درخواست کرده برخلاف توافق قبلی نیمی از مبلغ قسط اول خود را ظرف مدت 15 روز دریافت کند. به گزارش فارس، در این شرایط، مدیران پرسپولیس برای حفظ آرامش تیم تصمیم گرفته‌اند مذاکرات جدیدی با رادو و مدیر برنامه‌هایش انجام بدهند تا با جلب رضایت آنها این دروازه‌بان همچنان در جمع شاگردان یحیی ‌گل‌محمدی ماندگار شود.

دفاع سرمربی آنتورپ از بیرانوند

آنتورپ یکشنبه شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ بلژیک مقابل خنت 1-0 به پیروزی رسید. علیرضا بیرانوند در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی آنتورپ قرار داشت و یک خطای پنالتی به رقیب داد ولی ضربه پنالتی به گل تبدیل نشد تا آنتورپ برنده بازی شود و بیرانوند هم در چهارمین حضور خود در ترکیب آنتورپ، اولین «کلین شیت »خود را انجام دهد. همچنین میلاد محمدی که در 15 دقیقه پایانی برای خنت وارد زمین شد، در وقت‌های اضافی شوتی محکم را به سمت دروازه بیرانوند روانه کرد که البته دقت زیادی نداشت و با فاصله چند متری راهی اوت شد تا این بازیکن ایرانی هم دروازه بیرانوند را با تهدیدی جدی مواجه کرده باشد ولی موفق نشد مانع از شکست یازدهم تیمش شود. در همین ارتباط ورکوترن، سرمربی آنتورپ بعد از بازی درباره عملکرد بازیکن ایرانی گفت: «نباید واقعاً اینقدر درباره دروازه‌بان صحبت کرد. به نظرم علیرضا بیرانوند در این بازی عملکرد خوبی داشت و باید به او زمان داد. ما باید به او اعتماد کنیم و بعد باید ببنیم چقدر پیشرفت می‌کند.»

برچسب‌ها:

نظر شما