شناسهٔ خبر: 45186051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی دهه فجر در نهاوند

نهاوند- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان نهاوند خبر داد.

صاحب‌خبر -
برگزاری ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی طی دهه فجر در نهاوندحمیدرضا درویشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در حوزه ورزش آقایان و بانوان در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات فوتسال، هندبال بانوان، بدمینتون، طناب زنی، طناب کشی، دارت، فوتبال دستی، دوومیدانی، همایش موتورسواری، آمادگی جسمانی، دال پلان، سنگنوردی و گردشگری از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند عنوان کرد: همچنین همایش پیاده روی، تقدیر از مربیان بانوان، اعزام کوهنوردان به قله دماوند و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت مجازی در نهاوند و... در دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است و بازسازی صحنه پیروزی برای نسل جوان بسیار مفید خواهد بود، افزود: نسل جوان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و دهه فجر فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

درویشی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها و آئین دهه فجر تاکید کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال نسبت به سال‌های گذشته منسجم‌تر و در راستای انتقال دستاورد‌های مهم انقلاب به نسل جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما