شناسهٔ خبر: 45185120 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رویت شیء پرنده درخشان روی ساختمان!

رویت یک شیء پرنده عجیب در آسمان منطقه‌ای در فلوریدای آمریکا موجب حیرت افراد محلی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان شیء پرنده ناشناس؛ شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشأ دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را فناوری پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشأ این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.

بیشتر بخوانید

اما به تازگی ویدئویی که یک شیء پرنده را در بالای ساختمانی در منطقه‌ای در ایالت فلوریدا نشان می‌دهد خبرساز شده است. در حالی که چند هفته پیش بود که ویدئو‌هایی از یک شی پرنده در آسمان منطقه هالیوود در فلوریدا خبرساز شده بودند، این بار نیز ویدئویی منتشر شده است که یک شیء پرنده ناشناس شناور در آسمان همین منطقه را به تصویر می‌کشد.

اسکات سی وارینگ، یوفوشناس معروف این ویدئو را در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد و در مورد آن نوشت: «این شی پرنده که دارای سه چراغ زرد، قرمز و سفید بود در بعدازظهر روز ۱۲ ژانویه در آسمان منطقه هالیوود مشاهده شد. اندازه یوفو یک ماشین بود و کاملا بی صدا، گاهی ناپدید می‌شد و دوباره در نقطه‌ای دیگر دیده می‌شد. این نمی‌تواند یک پهپاد بوده باشد، پهپاد‌ها صدای زیادی دارند.»

این ویدئو‌ها پس از انتشار در یوتیوب توجه کاربران را به خود جلب کرد. برخی از کاربران شگفتی خود را با دیدن این شی پرنده ابراز کردند.

<div id="video-display-embed-code_13295527"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/7633936/13295527?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما