شناسهٔ خبر: 45185091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیرکل کانون خوزستان

آموزش، بنیادی‌ترین شیوه در حفاظت از محیط زیست است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: آموزش محیط زیست به کودکان و نوجوانان، بنیادی‌ترین شیوه در حفاظت از محیط زیست است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی در آیین انعقاد تفاهم‌نامه مشترک کانون و محیط زیست خوزستان با بیان این مطلب افزود: یکی از عوامل تسریع کننده مهم در ایجاد تغییر و تحول به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی تجدید شونده، آموزش روش‌های حفاظت از محیط زیست به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان است.

او تأکید کرد: کانون بهترین شیوه ارائه مطالب و نحوه فعالیت‌ها و اجرای ساختاری در زمینه ارتقا آگاهی‌های محیط زیستی را به کودکان و نوجوانان دارد و مربیان کانون با آموزش‌های غیرمستقیم فرهنگی، هنری و ادبی احترام گذاشتن به طبیعت و مسئولیت در حفظ و حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی را به بچه‌ها آموزش می‌دهند.

گفتنی است: آیین امضا تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون و محیط زیست خوزستان با حضور مشاور فرهنگی هنری استاندار خوزستان، نماینده سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) خوزستان، مدیر خانه مطبوعات استان و جمعی از مسئولین و کارشناسان دو اداره کل کانون و محیط زیست استان خوزستان در مرکز مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز برگزار شد.

نظر شما