شناسهٔ خبر: 45184958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فکری، استراماچونی را پشت سر گذاشت

ایرنا

محمود فکری با ثبت پیروزی برابر تراکتور موفق شد ۲۲ امتیازی شده و تا پایان هفته یازدهم از همتای ایتالیایی خود در لیگ نوزدهم، پیشی بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت و موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود بگذرد و با ۲۲ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

این برد باعث شد تا استقلال بهترین تیم لیگ در بازی‌های خارج از خانه هم شود و از تراکتور پیشی بگیرد اما این تنها سبقت آبی‌پوشان نبود که به ثبت رسید. محمود فکری با این پیروزی شیرین، موفق شد از آندره‌آ استراماچونی نیز پیشی بگیرد و سرمربی ایتالیا را پشت سر بگذارد.

در لیگ نوزدهم و تا پایان هفته یازدهم، استراماچونی موفق به کسب ۲۱ امتیاز شده بود. تیم تحت هدایت او ۶ برد، سه تساوی و ۲ باخت را تجربه کرد و در هفته یازدهم با نتیجه ۲ بر یک در مازندران از سد تیم تحت هدایت رضا مهاجری گذشت. حالا تیم محمود فکری توانسته با ۶ برد، چهار تساوی و یک باخت و کسب ۲۲ امتیاز از تیم استرا پیشی بگیرد.

در لیگ نوزدهم استقلال تا پایان هفته یازدهم ۲۳ گل زده بود و ۱۰ بار دروازه‌اش باز شده بود اما تیم فکری تا به اینجا ۱۶ گل زده و هفت بار تسلیم شده است. یعنی تیم فکری هفت گل کمتر به ثمر رسانده و از طرفی سه گل هم کمتر خورده است. باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

سرمربی اسبق استقلال تا پایان هفته سیزدهه به امتیاز ۲۵ رسید و باید دید فکری در همین مدت و در دیدار برابر تیم‌های سایپا و نفت مسجدسلیمان چه نتایجی را به دست می‌آورد. کسب سه امتیاز از این ۲ بازی همه چیز را بین این سرمربی به تساوی خواهد کشاند اما اگر فکری بتواند چهار یا ۶ امتیاز از تیم‌های صادقی و حسینی بگیرد می‌تواند به این مساله استناد کند که از تیم جذاب استراماچونی هم در یک بازه زمانی مشابه، بیشتر امتیاز جمع‌آوری کرده است.

نظر شما